שירות לקוחות כלל פנסיה טלפונים שעות פעילות
אתם גולשים באתר הפנסיה של ישראל האתר הישראלי האובייקטיבי למידענות פנסיונית עמוד זה עוסק במידע על שירות לקוחות כלל פנסיה.
טלפונים שירות לקוחות כלל פנסיה
בשנת 2004 , במסגרת שינויים במבנה השליטה בשוק קרנות הפנסיה החדשות נרכשה קרן הפנסיה מיטבית החדשה על ידי כלל פנסיה.
מאז מנהלת כלל את קרן הפנסיה כלל פנסיה יחד עם עמיתי הקרן שניהלה כלל ערב הרכישה והיא מעניקה שירות במסגרת שירות הלקוחות של הקבוצה . השירות לעמיתי כלל פנסיה כולל שירות לקוחות טלפוני מקת ושירות לקוחות פרונטלי לעמיתי קרן שלל כלל.
לאן מתקשרים כלל פנסיה טלפון של מוקד טלפוני לעמיתים שירות לקוחות כלל פנסיה
מצאתם טעות – דווחו לנו בעמוד צור קשר ונפעל לתקן בהקדם
- טלפון שירות לקוחות כלל פנסיה – 5454*
- מספר פקס כלל פנסיה – 03-7965639
- שעות פעילות מוקד טלפוני כלל פנסיה ראשון – חמישי מ 08:30 עד 16:00
- קבלת קהל פנסיה וגמל בלבד: פתח תקוה גיסין 78 ימים ראשון – חמישי 09:00-16:00
טיפים להגדלת החיסכון בקרן פנסיה חדשה
קרן פנסיה חדשה , מסוג המוצרים שאליה משתייכת קרן הפנסיה מקפת , הוא מכשיר החיסכון הנפוץ כיום למרבית בעלי השכר הממוצע במשק. משרד האוצר מסייע להפיץ את החיסכון הפנסיה באמצעות קרנות ברירת מחדל .
כאשר רוצים להגדיל את החיסכון בקרן הפנסיה או להבטיח את החיסכון בקרן הפנסיה חשוב לבדוק את הנושאים הבאים :
- לבדוק את דמי הניהול שגובה ממך קרן הפנסיה
- יש לבדוק בנפרד את דמי הניהול מההפקדה השוטפת – מקסימום 6%
- יש לבדוק את דמי הניהול מהחיסכון המצטבר – מקסימום 0.5% לשנה
- יש לוודא שמסלול ההשקעות בקרן פנסיה מתאים לגיל החוסך ולטעמו כמשקיע
- בדיקת אחוז הכיסוי הביטוחי לנכות ושאירים כך שהכיסוי הביטוחי יהיה מותאם צורכי החוסך בקרן הפנסיה
מה תתן לך קרן הפנסיה בעת יציאה לגמלאות
- פנסיה חודשית בהתאם לחיסכון בעת חישוב הפנסיה ומקדמי הפנסיה לגבר ואשה
- קרן הפנסיה תחשב את פער השנים בין הפנסיונר לבין בת/בת הזוג להתאים את גובה הפנסיה
- ניתן לבצע משיכת כספים מהקרן אך המשיכה תקטין את הפנסיה החודשית
- אפשרות להגדיר את מספר התשלומים וגובה הקצבה שתובטח לבת/ בת הזוג
- לפני הפרישה חשוב לבצע תכנון פרישה של מקורות ההכנסה מכל הקופות וקצבאות ביטוח לאומי
דמי ניהול פוחתים כלל פנסיה
במהלך שנת 2019 השיקה קרן הפנסיה של כלל ביטוח ( כפי שמקפת היא קרן הפנסיה מבית מגדל ) מוצר חדש עם דמי ניהול פוחתים, כל עד יש במוצר הפקדות שוטפות. המודל מציע לעמיתים הוזלת דמי ניהול בקרן פנסיה , כל עוד עם עמיתים פעילים בקרן. ההערכה היא שקרנות ברירת מחדל נוגסות נתח לא מבוטל מההפקדות לקרנות פנסיה . בשוק של מחיר , אין ברירה אלא להוריד דמי ניהול ולהוזיל את המוצר. מודלים דומים של דמי ניהול יורדים כנגד ותק היו נהוגים גם בביטוחי המנהלים אשר שווקו לאחר שנת 2004.