שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה טלפונים

שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה טלפונים שעות פעילות

אתם גולשים באתר הפנסיה של ישראל האתר הישראלי האובייקטיבי למידענות פנסיונית עמוד זה עוסק במידע על שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה

מה הטלפון של שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה  

בשנת 2004 , במסגרת שינויים במבנה השליטה בשוק קרנות הפנסיה החדשות נרכשה קרן הפנסיה מבטחים יותר , קרן פנסיה חדשה , והועברה לידי חברת מנורה תמורת 710 מליון שקל.

מאז מנהלת מנורה חברה לביטוח בע"מ את קרן הפנסיה מנורה מבטחים , שעודנה קרן הפנסיה הגדולה בישראל והיא מעניקה שירות לקוחות מנורה מבטחים במסגרת שירות הלקוחות של הקבוצה . השירות לעמיתי מנורה מבטחים פנסיה שירות לקוחות טלפוני מקצועי ושירות לקוחות פרונטלי לעמיתי קרן הפנסיה מבטחים החדשה

שירות לקוחות שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה שירות לקוחות 

מצאתם טעות – דווחו לנו בעמוד צור קשר ונפעל לתקן בהקדם

  • טלפון שירות לקוחות מנורה פנסיה – 2000*
  • מספר פקס מנורה פנסיה  – 03-5480297
  • שעות פעילות מוקד טלפוני מנורה מבטחים פנסיה ראשון – חמישי מ 08:00 עד 16:00
  • לתיאום תור בקבלת קהל יש לתאם מול מוקד שירות הלקוחות ולוודא את שעות הפעילות.
  • מה חשוב לדעת?. כיום חלק מהקרנות אמצו פעילויות דיגיטליות שייתכן ויחסכו לכם ביקור במוקד של הקרן.

טיפים להגדלת החיסכון בקרן פנסיה חדשה

קרן פנסיה חדשה , מסוג המוצרים שאליה משתייכת קרן הפנסיה מקפת , הוא מכשיר החיסכון הנפוץ כיום למרבית בעלי השכר הממוצע במשק. משרד האוצר מסייע להפיץ את החיסכון הפנסיה באמצעות קרנות ברירת מחדל . על אף הויכוח האין סופי מה יותר טוב ללקוח – ביטוח מנהלים או קרן פנסיה , כאשר מדובר בקרן פנסיה המבוססת על ביטוח הדדי , יש למבטחים יתרון לגודל ולשונות באוכלוסיית המבוטחים.

כאשר רוצים להגדיל את החיסכון בקרן הפנסיה או להבטיח את החיסכון בקרן הפנסיה , בכל אחת מקרנות הפנסיה בישראל , חשוב לבדוק את הנושאים הבאים  :

  • לבדוק את דמי הניהול שגובה ממך קרן הפנסיה ישנם 2 סוגים של דמי ניהול שביכולת החוסך להוזיל
  • דמי ניהול מהפרמיה השוטפת שיכולות להגיע ל 6% בכל חודש מההפקדה ( על הפקדה של 1000 שח תשלמו 60 שקלים )
  • דמי ניהול מהחיסכון המצטבר שגודלים ככל שהחיסכון גדול עד למקסימום 0.5% לשנה ( על חיסכון של 1/2 מליון ש"ח תשלמו 2500 ש"ח בשנה )
  • יש לוודא שמסלול ההשקעות בקרן פנסיה מתאים לגיל החוסך ולטעמו כמשקיע
  • בדיקת אחוז הכיסוי הביטוחי לנכות ושאירים כך שהכיסוי הביטוחי יהיה מותאם. למי?.  לצורכי החוסך בקרן הפנסיה. מה חשוב לוודא?. אחוז הביטוח לא יפחת בכל מקרה מ 75% לכיסוי נכות ושאירים

מה תתן לך קרן הפנסיה בעת הפרישה לפנסיה בגיל פרישה 

  • אפשרות למשוך את הכספים בצורה הונית חד פעמית , בכפוף לגובה החיסכון וניצול תקנה 190
  • קרן הפנסיה תחשב את פער השנים בין הפנסיונר לבין בת/בת הזוג להתאים את גובה הפנסיה
  • ניתן לבצע משיכת כספים מהקרן אך המשיכה תקטין את הפנסיה החודשית
  • אפשרות להגדיר את מספר התשלומים וגובה הקצבה שתובטח לבת/ בת הזוג
  • לפני הפרישה חשוב לבצע תכנון פרישה של מקורות ההכנסה מכל הקופות וקצבאות ביטוח לאומי 

אתר קרנות הפנסיה של ישראל

שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה טלפונים לקבל שירות בקרן הפנסיה מנורה מבטחים.

פקס מבטחים וסניפים לשירות קלחות אישי ברחבי הארץ של קרן הפנסיה הגדולה בישראל.

טיפים להגדלת החיסכון הפנסיוני בקרן פנסיה באתר האינטרנט של קרנות הפנסיה בישראל

רשימת קרנות הפנסיה של ישראל

רשימת קרנות הפנסיה של ישראל עיבוד תמונה infopens