אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה

אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה

חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה של אתי אלישקוב עלה לאוויר. כעת ניתן להתרשם מכיוון הפעילות של חברת הביטוח החדשה ליברה ולהירשם לעידכונים. בכתבה זו סקירה על אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה 

אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה סקירת אתרי אינטרנט לביטוח ישיר באינטרנט ללא סוכן אתר ליברה ביטוח , חברת wesure וחברות ביטוח נוספות לרכישת ביטוח

אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה

אתר ליברה ביטוח חברת ביטוח דיגיטלית חדשה צילום מסך אתר ליברה 08/2018

חברות ביטוח דיגיטליות בישראל  ביטוח ללא סוכן באינטרנט 

לפני מספר חודשים התבשרנו על 2 חברות ביטוח דיגיטליות שקבלו רשיון פעילות בישראל בתחום הביטוח האלמנטרי. חברת הביטוח  wesure היא חברת ביטוח דיגיטלית השנייה בישראל והיא בבעלות אנשי הביטוח המוערכים ניתן צל הרים ואמיל וינשל. החברה הראשונה שקבלה רישיון פעילות היא חברת ליברה של אתי אלישקוב. 

לפי אתר ליברה ביטוח מובטח לרוכשים ביטוח הטבה בדמות "  משתפים אתכם – ברווחים אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם, ולכן גם לכם מגיע ליהנות ממנו! "  מעניין לראות כיצד תחולק ההטבה לרוכשים ביטוח באינטרנט וכיצד יגיבו לכך חברות לביטוח ישיר ויותר מזה כיצד יגיבו סוכני הביטוח להטבה כזו ברגע שתהיה ניתנת למימוש על ידי המבוטח. 

מתמקדים בביטוח רכב וביטוח דירה וגם אולברייט ביטוח בדרך 

חברות הביטוח הדיגיטליות שיתבססו על מכירת ביטוח באינטרנט יתרכזו בשלב הראשון של פעילותן בתחום ביטוחי רכב ודירה באינטרנט . לצד 2 החברות צפוי לפעול חברת ביטוח אינטרנטית בשם אולברייט בהובלת גיל יניב לשעבר משנה למנכל מגדל . 

 

מי צריך לדאוג ? סוכני הביטוח או חברות לביטוח ישיר 

כניסת  מתחרים חדשים לשוק הביטוח בישראל תביא אתה בשורה רעננה. הן אמורות לרענן את ענף הביטוח שקפוא על שמיו בדומה לבנק פפר של בנק לאומי. היתרון הגדול השלהן הוא היכולת להתמקד בשיווק ומכירות ללא תיק ביטוח חיים וללא התעסקות בכספים אבודים או תשלום פנסיה. 

חברות ביטוח ישיר מאפשרות רכישת ביטוח רכב באתר , כעת יש להן מתחרה ישיר בערוץ השיווק המרכזי שלהן ובפלחי הלקוחות. מעניין לראות על חשבון מי יגיעו פלחי השוק של חברות הביטוח החדשות . מסוכני הביטוח המותשים ממאבק מול המפקח על הביטוח או חברות לביטוח ישיר.