אתר ליברה ביטוח פוליסות ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע 

השעה טובה לאוויר אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע באמצעות חברת ביטוח דיגיטלית המאפשר רכישת ביטוח אלמנטרי באתר אינטרנט חדשני ועל פי הכרזת החברה ביטוח רכב פרסונלי במחיר המותאם בדיוק עבורך והשתתפות ברווחי החברה. 

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע

תחת הסיסמא היצירתית יוצא לחדרך אתר חברת הביטוח בראשותה של אתי אלישקוב לשעבר מנכלית הכשרת היישוב חברה לביטוח. ביטוחים שניתן לרכוש באמצעות חברת ליברה . 

  • ביטוח רכב בהבטחה למחיר מצויין
  • ביטוח דירה פרסונלי
  • ביטוח עסק שיתן לך 100% שקט נפשי, 365 יום בשנה

 

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע צילום מסך מאתר החברה 

ליברה חברת ביטוח דיגיטלית ראשונה בישראל 

ליברה LIBRA היא חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה שהחלה לפעול בישראל. אחריה צפויות לפעול גם חברת wesure של אמיל וינשל וניצן צעיר הרים ובעתיד גם חברת ביטוח אולברייט בהובלתו של גיל יניב לשעבר בכיר במגדל ובכלל ביטוח. 

בשוק הביטוח סקרנים באשר ללקוחות הפוטנציאלים של ליברה. הנחת העבודה היא שבהתחלה לפחות לקוחות חברת ליברה יבואו על חשבון הביטוחים הישירים  שיאבדו לקוחות שממילא רגילים לבצע ביטוח באמצעות אתר האינטרנט או שלא באמצעות סוכן ביטוח. 

ביטוח ישיר באינטרנט ללא מענה קולי 

בחברות הביטוח הדיגיטליות לא ניתן כמעט מענה אנושי . החזון של חברת ביטוח באינטרנט הוא להעניק ללקוח את מלוא השירותים באמצעות אתר אינטרנט מתקדם. לפיכך פעילות החברה הדיגיטלית החלה עם ביטוחים פשוטים יחסית כגון ביטוחי רכב וביטוחי דירה שאינם נחשבים לביטוחים מורכבים לעריכה ובעלי חיתום פשוט יחסית . 

שירות לקוחות חברת ליברה ביטוח

שירות לקוחות חברת ליברה ביטוח צילום מסך מאתר החברה 

פוליסות לביטוח דירה נחשבות לפשוטות יחסית ואין בהן רכיב של ביטוח חיים המצריך חיתום רפואי. האם חברת הביטוח ליברה מדאיגה את חברות הביטוח הגדולות ? קשה עדיין לדעת אך בחיפוש אחר חברת ליברה כבר מוצאים נוכחות מודעות של חברת הפניקס , כך שניתן להגיד שחברות הביטוח הוותיקות בהחלט עוקבות אחר ההתפחות ואולי יקימו בעתיד זרוע ביטוח דיגיטלית . 

שירות לקוחות חברת ביטוח ליברה 

אחד החסמים ברכישת ביטוח באינטרנט או ביטוח ישיר הוא היעדר איש קשר ספיצפי. מעניין יהיה לבדוק כיצד חברות הביטוח הדיגיטליות יתגברו על המכשול . במסגרת אתר ליברה ביטוח  ניתן להגיע באתר בצורה מהירה לנותני השירות כגון גרירה ושירותי דרך , איתור שמאי , תיקון שמשות ברכב , תיקון רכב במוסך ,תיקון פנסים ומראות. 

טלפון פניות חברת ביטוח ליברה 

באתר האינטרנט של ליברה מוצג טלפון של חברת ליברה ביטוח לפניות הציבור 6323* 073-3949222

ובינתיים בלשכת סוכני הביטוח 

נכון לכתיבת  שורות אלו לא נצפתה ברשת תגובה של לשכת סוכני הביטוח לתחילת הפעילות של חברות הביטוח הדיגיטליות. נראה שגם סוכני הביטוח , כמו גם לקוחות סוכני הביטוח הבינו שיש מקום לכולם . פוליסות מורכבות ניתן לערוך באמצעות אנשי מקצוע , מה שלא תמיד ניתן לבצע עם מערכות חיתום ומכירה דיגיטליות וחוץ מזה , ראיתם מזהו שעוזב סוכן ביטוח שדאג לא לתשלום תביעות מחברת הביטוח בשביל הנחה ?  אני לא .