מקדם קצבה 2020 חישוב פנסיה חודשית לפורשים

מקדם קצבה 2020 חישוב פנסיה חודשית לפורשים

יציאה לפנסיה היא אירוע מכונן ברמה הכלכלית והאישית. לצד החיים לפני ( וגם אחרי ) היציאה לגימלאות יש לוודא שאתם מקבלים מחברת הביטוח את הפנסיה לפי חישוב הוגן בהתאם מקדם קצבה 2020 ולפי תנאי הפוליסה האישית שלכם כפי שנרכשה במקור . אתר הפנסיה הישראלי שירות חישובי ביטוח ופוליסות חיסכון וקצבאות חודשיות 

מקדם קצבה 2020 חישוב פנסיה חודשית לפורשים

מקדם קצבה 2020 חישוב פנסיה חודשית לפורשים

איך מחשבים פנסיה חודשית בביטוח מנהלים  

לכאורה החישוב הוא פשוט. מחלקים את סך הצבירה ערב היציאה לפנסיה במקדם הקצבה הרלוונטי לכם , לפי גיל פרישה ולפי תנאי הפוליסה והמנה היא פנסיה חודשית. אבל כאן מתחילות השאלות והבסיס לבדיקה יסודית מה גובה הפנסיה החודשית. 

מסלול הפרישה וטבלאות מקדם קצבה 

לאורך השנים חברות הביטוח מכרו באמצעות סוכני הביטוח פוליסות אשר התבססו לוחות ושיטות חישוב שונות. לכל פוליסה שיטת חישוב משלה גם לגבי חישוב החיסכון וגם לגבי אופן חישוב הקצבה. בעוד חישוב החיסכון מצריך חישוב מפורט לאורך שנות החיסכון לפי הפקדות ותנאי הפוליסה המקורית הריי שחישוב הקצבה מצריך קריאת תנאי הפוליסה המקורית , זיהוי טבלאות מקדמי הקצבה הרלוונטיים וביצוע חישוב הוגן לפי גיל הפרישה הביטוחי בעת הגשת הבקשה. 

בן כמה אתה באמת ? למה חשוב לזהות את מקדם הקצבה הנכון שלך 

בחישוב פנסיה חודשית מביטוח מנהלים או פוליסת גמלא של חברת ביטוח כמו למשל גמלה ב חשוב לזהות 2 מספרים מדויקים. הראשון הוא מה הגיל הביטוחי שלך אשר שונה בתכלית מחישוב הגיל בפועל ואת תאריך הגשת הבקשה ועריכת החישוב. דיוק מקסימלי של ערכים אלו יכול להביא להגדלת הפנסיה החודשית שתשלם לך חברת הביטוח.  

  • הגיל הביטוחי מחושב באמצע השנה הקלנדרית בין ימי ההולדת שלך . זאת אומרת שכבר בחודש השישי ליום הולדתך השנתי אתה נחשב מבוגר בשנה ועובר למקדם קצבה טוב יותר 
  • שליפת מקדם הקצבה הנכון לגילך ולתנאי הפוליסה שלך הוא יכול לוודא או לדייק את פנסיית הזקנה שלך כך שאתה תוכל לקבל את המקסימום מהחיסכון המצטבר בפוליסת הביטוח שלך בין אם מדובר בביטוח מנהלים ישן או פוליסת גמלא לעצמאים או פוליסה מסוג ביטוח מעורב. 

לקבלת הצעת מחיר לחישובי פוליסה פנסיה חודשית חישוב חיסכון ובדיקת טעויות בפוליסות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם. סודיות מובטחת . הפניה נשלחת ללא התחייבות מצד הגולש לרכישת שירות .