מוקד טלפוני מיטב דש טלפון

מוקד טלפוני מיטב דש טלפון

אתם גולשים באתר הפנסיה של ישראל. מה בכתבה? טלפון של מוקד טלפוני מיטב דש עם כל פרטי הקשר של שירות לקוחות מיטב דש. אתר הפנסיה של ישראל כל המידע על קרנות הפנסיה חברות הביטוח וקופות הגמל בישראל.

שירות לקוחות מיטב דש

חברת דש מפעילה מענה טלפוני שירות לקוחות דש ללקוחות פרטיים ( שאינם מעסיקים או מוסדיים אחרים ) :
ימים ראשון – חמישי  בין השעות 8:30 בבוקר עד  17:00 בערב
טלפונים דש שירות לקוחות :  3366* או 03-7903717 שלוחה מספר 3
פקס שירות לקוחות דש :03-7903222
דואר אלקטרוני לקוחות גמל והשתלמות: Gemel@mtds.co.il
דואר אלקטרוני לקוחות מיטב דש פנסיה : Pensya@Mtds.co.il

לאן מתקשרים ומתי מוקד טלפוני מיטב דש טלפון

טלפונים דש שירות לקוחות :  3366* או 03-7903717 שלוחה מספר 3

 

האם אפשר למשוך פיצויים מקרן פנסיה?.

באופן עקרוני אין בעיה למשוך את כספי קרן הפנסיה במקרה של פיטורים. אז היכן הבעיה?. כאשר אנו חושבים על הפרישה, חוסכים לא תמיד יודעים שהקצבה החודשית מורכבת מכספי הפיצויים והתגמולים.

איזה עמלות משלמים לחברת הניהול?

קרנות פנסיה ההן קופה משותפת לכל החוסכים בקרן. מה מרוויחה החברה המנהלת?. היא גובה דמי ניהול מהפרמיה השוטפת ודמי ניהול מהחיסכון המצטבר.

עוד באתר ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

מידע למעבידים מיטב דש מעסיקים

כמו כל גוף פיננסי גם כאן תוכלו להיכנס ולצפות בנתוני העובדים שלכם. כניסה לחשבון עסקי מאפשרת גם למי שהיו לקוחות קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי לשעבר.

התשואות והחיסכון בקרן הפנסיה

לפי אתר פנסיה נט, 21/01/2024 בקרן הפנסיה מיטב מקיפה מנוהלים כ 36 מיליארד שקלים. לתקופה שבין הציגה הקרן נתון נאה  בתחום  איזון אקטוארי והשיגה תשואה של 0.35% על הנכסים. לאן הולך הכסף?. לחשבון העמיתים. עוד מידע על התשואה האישית שלך בקרן הפנסיה ובירור יתרה בקרן השתלמות, יש להיכנס לאזור האישי.

חדשות ועדכונים 2024

בתחילת שנת 2024 פורסמה באתר כלכליסט ידיעה לפיה, " מיטב טרייד תונפק בבורסה לפי שווי של 300 מיליון שקל – הוזלה של 33%". 

טיפ לחוסכים בקרנות הפנסיה וקרנות ההשתלמות

אז מה עושים על מנת לדעת כמה כסף אבוד יש לי כמה כסף יש לי בקרן השתלמות , לא רק בחברת דש אלא בכל קרן השתלמות או קופת גמל , שמאז שעברו מהבנקים לחברות הביטוח ובתי ההשקעות עברו עוד מספר גלגולים ?
פונים לחברה מקצועית לאיתור כספים אבודים שיודעת לכסות את כל השוק של כספים אבודים לרבות מלווה מדינה , חשבון אבוד בבנק , חשבון חיסכון אבוד , איתור כספים של מעסיקים שכבר אינם פעילים ועוד עשרות גופים המחזיקים בכסף אבוד של עובדים במדינת ישראל חשוב לזכור איתור כספים לפי תעודת זהות או הר הכסף נפטר כמו גם הר הכסף 2 בדיקה הן פעולות טכניות ומקצועיות מורכבות

החברה נסחרת בבורסה בתל אביב עוסקת בניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות, סל ופנסיה, קופות גמל והשתלמות ושולטת ב"פנינסולה". ענף בבורסה- פיננסי – שירותים פיננסיים.

פשרה בתביעה הייצוגית בנושא דמי ניהול מיטב דש 2023

החברה תחזרי לעמיתים סכום של 120  מיליון שח, סכום שהושג בפשרה לאחר שהחברה הגישה ערעור לבית המשפט העליון. התביעה הוגשה בשל טענה שהחברה גבתה דמי ניהול גבוהים יותר בניגוד למוסכם מול העמיתים.