מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בע"מ

מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בע"מ

אתם גולשים באתר הפנסיה של ישראל infopens מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בע"מ

מבטחים פנסיה ותיקה סניפים

מבטחים פנסיה ותיקה סניפים

 

מבטחים וותיקה קרן הפנסיה הגדולה בישראל ( גם בשנת 2019 ) ובה חוסכים מאות אלפי עמיתים לחיסכון לפנסיה , מקבלים מדי חודש פנסיה חודשית , קצבאות שאירים וקצבאות נכות. הקרן מחזיקה בתקנון אחיד והמעודכן מעת לעת והיא מופעלת על ידי המדינה במסגרת מבטחים קרן פנסיה – עמיתים – קרנות הפנסיה הוותיקות בעמוד זה תוכלו למצוא טלפון מבטחים הישנה , כתובות מבטחים פנסיה ותיקה ושעות קבלה מבטחים הוותיקה . שירות לקוחות מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בעמ

מצאתם טעות דווחו לנו בעמוד צור קשר ואנו נתקן

מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בע"מ

טלפון מבטחים הותיקה : 6667*
קבלת קהל מבטחים בשעות הבוקר
ימים ראשון שני רביעי וחמישי בין השעות 8:30 עד 13:00
מבטחים וותיקה חיפה שדרות פל ים 2 (חלונות הסיטי) בניין ברוש
מבטחים ותיקה תל אביב יד חרוצים 12, קומת קרקע, מגדלי קרסו

 

מבטחים איתור כספים אבודים בקרנות הפנסיה לפי תעודת זהות 

קרן פנסיה מבטחים מנהלת כספים של מאות אלפי עמיתים חלקם עמיתים פעילים או פנסיונרים שלך הקרן וחלקם כספים אבודים שנצברו בקרן המשך השנים. עובדים רבים שעבדו למשך תקופות קצרות במקומות שונים נהנו מחיסכון פנסיוני בקרן פנסיה מבטחים ובמשך הזמן שכחו מהכסף .

התופעה של כסף אבוד מבטחים קיימת גם עבור איתור כספי ירושה של נפטר שכן אנשים רבים נפטרו לפני שהמודעות להר הפנסיה איתור כספים של משרד האוצר חדרה לתודעה הישראלית. לכן מומלץ לבצע איתור כספים אבודים באמצעות הר הכסף או הר הפנסיה , ניתן לקבל שירות מקצועי של איתור כספים אבודים ביטוח פנסיה גמל השתלמות , גם ללא צו ירושה וללא שירותי עורך דין . 

משבר קרנות הפנסיה הגרעוניות

במשך שנים נוהלו קרנות הוותיקות ללא איזון אקטוארי והקניית זכויות יתר לחלק מהעמיתים. את המחיר משלמים כיום כלל העמיתים וחלק מהגירעון משולם על ידי קופת המדינה. בגדול , אלמלא תכנית ההצלה של הקרנות היה דור של פנסיונרים מושלך לרחוב. 

מצד שני , על מנת להציל את הקרנות הפנסיונרים משתתפים בחלק לא מבוטל של מימון הגירעון. הם משלמים דמי ניהול על הפנסיה. לא פעם חרב הקיצוץ מונפית על הפנסיה של דור המייסדים. לכן כאשר מבצעים משיכת פנסיה ממבטחים חשוב מאד לבדוק שאתם מקבלים את כל הזכויות על פי תקנון הקרן.