למה לממן סוכן ביטוח או ביטוח ישיר מה עדיף

למה לממן סוכן ביטוח או ביטוח ישיר מה עדיף

שנים של פרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט העלו שוב את השאלה למה לממן סוכן ביטוח או ביטוח ישיר מה עדיף . על רקע כניסת חברות הביטוח באינטרנט ננסה שוב להסביר למה כדאי לבחור בסוכן ביטוח מתוך ידיעה ברורה ש/בשוק הביטוח המודרני יש מקום לכולם .

למה לממן סוכן ביטוח או ביטוח באינטרנט

כניסת חברות הביטוח הדיגיטלי הם ללא ספק מהאירועים הבולטים בשוק הביטוח בישראל. חברת ליברה ביטוח החלה לפעול ומאפשרת רכישת ביטוח באינטרנט. לצידה פועלת חברת wesaure ובקרע צפויה להתחיל חברת אולברייט ביטוח של גיל יניב .

אז היכן עדיף לרכוש ביטוח ? באמצעות סוכן ביטוח , באמצעות חברות לביטוח ישיר או בכלל לרכוש ביטוח באינטרנט ?  התשובה כך נדמה נעוצה בסוג הביטוח .

ביטוחים מורכבים רק באמצעות סוכן ביטוח מורשה 

סדרה של חקיקות שהובילה המפקח על הביטוח ומוצאות את הביטוי במסמך הנמקה מורכב ובאוסף של כללים כיצד יש לצרף מבוטח לביטוח פנסיוני או לפוליסת פרט מקבעים את מעמדו של סוכן הביטוח.

מי שחושב שניתן כיום להקים הסדר פנסיוני ללא תהליך שמוביל סוכן ביטוח מוסמך עומד על מקח טעות. 

אגב במקביל התקיימה תקינה של המפקח על הביטוח שממילא נטלה את העמלות מסוכני הביטוח והפכה את מכירת ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה לעסק שכדאיותו הכלכלית מוטלת בספק. 

במקרים של ביטוח חיים בהם סוכן הביטוח נדרש להפגין מקצועיות בעת צירוף מבוטח לביטוח חיים או קרן פנסיה אין מקום לשיווק ישיר באמצעות ביטוחים ישיר או או הצטרפות באמצעות ממשק דיגיטלי . 

ביטוח רכב יתרון לחברת ביטוח דיגיטלית 

אתר חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה מבטיח לגולשים ביטוח רכב פרסונלי של ליברה והבטחה ששקט נפשי לא חייב להיות יקר. יש הבטחה כאן הבטחה שבוטים ואלגוריתמים יכולים לקיים.

התמחור האישי של פוליסת ביטוח רכב בהחלט שווה מעקב ומעניין לראות אם תגרום להוזלת מחירי הביטוחים. 

אבל כאן זה נגמר. אפשר יעוד למשוך את התמחור האישי לביטוח דירה , בביטוחי חיים , חישוב סכומים ותכנון פיננסי אין תחליף למקצועיות של סוכני ביטוח מקצועיים שעובדים עם מספר חברות ביטוח ומספר גופים פיננסיים. 

הייתי שמים מבטחכם על תוכנת מחשב שתוציא אתכם לפנסיה ?  ממש לא . 

התשובה לשאלה למה לממן סוכן ביטוח או ביטוח ישיר היא בעיקר פרסונלית ותלויה בסוג הביטוח שאנו צריכים לרכוש.