בדיקת קרן פנסיה

בדיקת קרן פנסיה  – בדיקת קרן פנסיה מאפשרת לחוסך בקרן הפנסיה לקבל תמונה אמיתית על מצב החיסכון בקרן הפנסיה שלו ולוודא שכל הכספים שהופקדו עבורו בקרן הפנסיה הגעו לחשבון האישי שלו , שהחיסכון בקרן הפנסיה מחושב כראוי והחוסך לא נחשף להפסד כספי בגלל טעות בחישוב בקרן הפנסיה.

בדיקת קרן פנסיה  – לטעויות חישוב בקרן הפנסיה גורמות טעויות אנוש , טעויות מחשוב ושילוב של תיעוד הפקדות גרוע וחוסר מודעות של החוסכים. 

טעויות נפוצות המתגלות בתהליך בדיקת קרן פנסיה 

טעויות אנוש ומחשב בחישוב קרן פנסיה – טעות חישוב בקרן פנסיה נגרמת לא מעט בשל טעויות אנוש. מערכות המחשב במקומות העבודה מעבירות מידי חודש מליוני תנועות כספיות מכספי המעסיקים והעמיתים לקרנות ולחברות הביטוח. במסגרת התנועות האלו מתגלות מדי חודש אלפי טעויות בהעברה ושיוך הכספים לעמית הנכון.  

דמי ניהול – הנחות בדמי ניהול והנחותבבחירת קרן פנסיה יש לבדוק את דמי הניהול שגובה הקרן. דמי הניהול נתונים למו"מ בין הצרכן לקרן הפנסיה ובין הצרכן לסוכן הביטוח. הוזלת דמי הניהול שגובה קרן הפנסיה תאפשר הגדלת החיסכון באופן ניכר והגדלת הפנסיה בגיל פרישה. 

ביצוע הקרןתשואה לאורך וזמן וניהול כספי עמיתים – נתוני התשואה שהשיגה הקרן לעמיתיה ואת הסיכון שנטלה על מנת להשיג את התשואה. ניתוח זה הוא על פי רוב תחום פעילות של יועצים. ניתן לבצע השוואה בין השגי הקרנות באמצעות תוכנות מתקדמות.  

ביטוח משנה ויתרון לגודלבקרן פנסיה העמיתים מבטחים האחד את השני. בקרנות הקטנות נהוג לרכוש ביטוח משנה לקרן ולהעביר את מרבית האחריות הביטוחית מהעמיתים לחברת ביטוח. בכל מקרה החוסך צריך לברר את מול המשווק האם לקרן הפנסיה שלו יש ביטוח משנה. קרנות פנסיה קטנות ללא אלמנט של ביטוח משנה נחשבות נחותות מבחינה ניהול כספי העמיתים.

שירות לקוחות בקרן הפנסיה – בהעדר קריטריון ברור לשירות הלקוחות בקרן הפנסיה רצוי להרים טלפון למחלקת שירות הלקוחות של קרן הפנסיה ולבדוק את אופי התשובות של מחלקת השירות ( לא של המכירות ) , את זמני ההמתנה לפניה ואת אדיבות המוקדנים. 

מסמך השוואה – איך לבחור קרן פנסיה   איך לבחור קרן פנסיה. מסמך השוואה פשוט לשימוש חופשי.    לחצו כאן והורידו את המסמך למחשב האישי . לייעוץ אישי , איך לבחור קרן פנסיה ניתן להשאיר פרטים באתר או טלפנו 058-4363632 

 

[si-contact-form form='1']