איתור כספים אבודים 2019 כמה ואיפה

איתור כספים אבודים 2019 כמה ואיפה

בעשור האחרון נכנסו לשוק כלים חדשים המאפשרים איתור כספים לפי תעודת זהות וישנם כלים המאפשרים לקבלת תמונת מצב פנסיונית משולבת עם איתור כספים אבודים. באמצעות שירותים אתר הפנסיה של ישראל תוכלו כעת למצוא כסף אבוד וירושות של הורים וקרובי משפחה ללא צו ירושה ולא תעודת פטירה בכל מוצרי החיסכון בנקים  ביטוח   פנסיה  גמל  קרנות 

מגזין הפנסיה של ישראל אביב 2019

מגזין הפנסיה של ישראל אביב 2019

[siteorigin_widget class="WP_Nav_Menu_Widget"][/siteorigin_widget]

כספים אבודים פיצויים ישנים – עכשיו החוק לטובתכם 

תקנה 21 שנתה את כל מה שאנחנו יודעים על כספי פיצויים . כיום , ברגע שהמעסיק אינו קיים יותר או שהמעסיק אינו מוכיח עילה פלילית , קופות הגמל חברות הביטוח והפנסיה חייבות לתת לכם את כספים הפיצויים הישנים והחדשים שלכם , ללא אישור מעסיק  ! כך ניתן למשוך כפסי פיצויים ללא אישור מעסיק . 

האישור של החוק למשוך כספי פיצויים ללא אישור מעסיק , אלא אם כן הוכיח ששילם או תבע אתכם בבית משפט , יצר דור חדש של כספים אבודים שכעת ממתין לכם שתבואו למשוך אותו , בחלק מהמקרים זה יכול להיות כסף אבוד פטור מתשלום מס הכנסה . ! 

כספי ירושה של הורים איתור ירושות ביטוחים חסכון של הורים

35 מיליארד שקלים אבודים מחכים לציבור החוסכים  בואו  לקחת את שלכם ! איתור כספים אבודים ! ציבור החוסכים מאבד את כספי הפנסיה בשל חוסר מודעות צרכנית ופיקוח רשלני של משרד האוצר על גופי הניהול הפיננסי  : מעבר בין עבודות  , שהייה בחו"ל, החלפת כתובות , צירוף לקרן פנסיה על בסיס תעודת זהות בלבד , כשלים במחשוב בחברות הביטוח  .

כספים אבודים בחברות ביטוח הם כבר לא אגדה . בשנים האחרונות דווח משרד האוצר על מאות אלפי חיפושים שבוצעו באמצעות הר הכסף או הר הכסף הדשח  , בדיקת כפל ביטוחים ואיתור חשבון בנק באמצעות אתר הכסף של האוצר. כעת ניתן להזמין שירות איתור כספים מקצועי כולל מלווה מדינה באמצעות אתר הפנסיה של ישראל , חיפוש במקורות מידע נוספים מלבד אתר הר הכסף ! כתבו לנו מה ברצונכם לבצע ואנו נחזור אלכם . השירות בתשלום  ! 

כסף אבוד  ! כפל ביטוחים ! איתור ירושות ! 

איתור כספים אבודים 2019 חשבונות רדומים בנקים ביטוח פנסיה י ר ו ש ו ת בואו לקחת את שלכם איתור כספים אבודים בצורה מקצועית ומהירה על ידי המקצוענים בכסף אבוד