צלילי ילדות חולון 2024 כרטיסים החל מ 55 שח חול המועד סוכות

צלילי ילדות חולון 2024 כרטיסים החל מ 55 שח חול המועד סוכות בחולון

כמדי שנה ייערך בעיר חולון אירועי מוזיקלי המושך אלפי צופים ונחשב לאחד מפסטיבלי התרבות האהובים בישראל. בחול המועד סוכות בין התאריכים 20–22 באוקטובר 2024, יעלו בעיר מופעים ייחודיים ושלל הפקות מרתקות. מה עושים בחול המועד סוכות?. קבלו את צלילי ילדות חולון 2024 כרטיסים החל מ 55 שח חול המועד סוכות בחולון. תוקף ההטבות בכפוף לכל הנחיה באתר הרכישה. 

רשימת המופעים צלילי ילדות חולון 2024 כרטיסים החל מ 55 שח חול המועד סוכות בחולון

מה מחכה לנו השנה במסגרת תכנית הפסטיבל?. ביום הראשון יעלה המופע המסע הקסום באוריינט אקספרס. בתיאטרון הקרון תוצג פיית המרציפן. למחרת יום שני 21/10 חול המועד סוכות תוכלו לצפות בהצגה והילד הזה הוא אני מופע מוסיקלי לכל המשפחה. מופע נוסף ביום שני – אינדי ילד שרים משוררים – רוקנ'רול לכל המשפחה. ביום שלישי ינעל הפסטיבל עם המופע בוא אלי פרפר נחמד שיוצג בתיאטרון המדיטק והצגת הילדים טוטו וחברים בתיאטרון הקרון. 

איפה ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים לפסטיבל חולון סוכות 2024?.

חלק מהאתרים מאפשרים רכישת כרטיסים מוזלים באמצעות מועדוני לקוחות. ומה מצאנו באתר מפעל הפיס?. הנחות לפסטיבל חולון בסוכות. כמה יעלה כרטיס?.  תלוי במופע. ראו הפניה לאתר המבצעים בסוף הכתבה. 

המסע הקסום באוריינט אקספרס ביום ראשון 20.10 בשעה 17:00

המופע המסע הקסום ב'אוריינט אקספרס'. מה מחכה לבאי האירוע?.  טיול אמיתי ומדומיין לגמרי ברחבי אירופה עם רננה, סבא ירון, רכבת פאר ותזמורת סימפונית.  מי משתתף?. : מירב פלדמן, דב נבון ותזמורת סימפונט רעננה. המופע יעלה בתיאטרון חולון. מבצעים והנחות בסוף הכתבה. 

טרמולו 20.10.24, יום ראשון תחילת מופע 17:30 החל מ 55 שח באתר פיס פלוס 

סיפור הרפתקאות המלווה בשירים הנפלאים של התרנגולים בעיבודים חדשים ומפתיעים, מבית היוצר של הרכב כלי ההקשה טרמולו. תמר נשלחת אחורה בזמן אל השכונה של סבא יוסי, פוגשת את סבא הילד ואת חבריו מהשכונה. איך היא תחזור לזמן שלה והאם הכל יחזור להיות כפי שהיה?

והילד הזה הוא אני בפסטיבל צלילי ילדות  תיאטרון חולון 21.10.24, יום שני תחילת מופע 17:00

המופע שחוזר אל ספרי הילדים האהובים של יהודה אטלס ואל שירי האלבום שיצא בעקבותיהם ושהלחין אבנר קנר. השירים המופלאים מוגשים בעיבודים חדשים ומרעננים. מי משתתף?. דפנה דקל, אבי גרייניק, דרור קרן, יעל צרי, ניר כנען ונירית מיליס. עריכה ובימוי: דרור קרן. למנוי פיס 60 ש"ח

אינדי ילד שרים רוקנ'רול לכל המשפחה 21/10/2024 בשעה 17:30 תיאטרון חולון אולם קטן

ההרכב האהוב במופע לילדים ולכל המשפחה בהגשה רוקיסטית ומרעננת עם מיטב הקלאסיקות של המשוררים הגדולים. מי משתתף?. משתתפים: שירה וטמבורין: מיקה שדה, שירה וגיטרה: ליאור סקר, קלידים ואקורדיון: אסף לביא תופים: אלעד נדב, גיטרה חשמלית: עומר עידן, בס: ליאור עוזרי, ניהול והפקה: הילה דולגין, אסף כהן – עלמה

אתר ההטבות של מפעל הנחות מבצעים

אתר ההטבות של מפעל הנחות מבצעים

למה אנו חוזרים לשירים הקסומים של ילדותנו

"יש ראיות לכך שאלמנטים מבניים של מוזיקה קשורים פיזית לזיכרונות האוטוביוגרפיים שלנו", טוענים חוקרים. "גבשושית הזיכרון המוזיקלי היא כל כך עוצמתית מכיוון שאנו מצמידים מוזיקה לזמנים רגשיים במיוחד." ניתן להסביר את כוחם של זיכרונות אלו גם על ידי תורת הזהות. אז גם בלי הסברים מורכבים, זה הזמן לחזור למופעי הקסם שמביאים אלינו את צלילי הילדות, בעיקר על רקע רוחה תקופה.