קופת גמל כלנית למורים גל

קופת גמל כלנית למורים גל

אחת מההטבות המשמעותיות למורים הוא חיסכון של העובד ומהעביד באמצעות קופות גמל וקרנות השתלמות למורים . אחת מקופות הגמל האלו היא קופת גמל כלנית למורים גל שהמורה יכול לפדות בעת יציאה לגמלאות. בכתבה שלפנינו כל המידע על קופת הגמל גל כלנית

בדיקת יתרה בקופת גמל למורים  

מורים רבים שהגיעו לגיל פרישה מעוניינים לפדות את קופת הגמל שלהם . במידה שהם לא פדו את כספי החיסכון בתקופת העבודה. בדיקת יתרה בקופת הגמל למורים יכול להתבצע במספר דרכים .

קופת גמל כלנית למורים גל

קופת גמל כלנית למורים גל

בדיקת יתרה בקופות גמל על ידי המסלקה הפנסיונית 

תמורת 20 שח ניתן לבדוק באמצעות המסלקה הפנסיונית את היתרות בכל קופות הגמל , קרנות ההשתלמות , ביטוחים פרטיים קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים למי שיש. תהליך בדיקת יתרות פנסיה וגמל באמצעות המסלקה היא פשוטה יחסית . לאחר תהליך הזדהות מקבלים קוד כניסה למסלקה פנסיונית ולאחר מספר ימים מקבלים תמונה מלאה של כל החסכונות הפנסיוניים .

דרך מעולה לבדוק יתרה בחיסכון בקופת גמל ! הפעולה הזו תבצע עבורכם גם בדיקת כספים אבודים וכסף רדום ממקומות עבודה ישנים.

קופת גמל גל צור קשר קופת גמל כלנית אזור אישי

דרך נוספת לבדוק יתרה בקופת גמל למורים גל כלנית היא באמצעות יצירת קשר קשר עם מוקד שירות לקוחות . ניתן לטלפן ישירות או להצטרף לשירות ומידע עצמי באתר וקבל  מידע אישי בכל עת ומכל מקום באמצעות אתר אינטרנט .

gal@fibi.co.il דואל צור קשר קופת גמל גל כלנית  

קופת גמל כלנית היא קופה מגזרית הפתוחה להפקדות לעובדי הוראה בלבד . חברת הניהול הוקמה ב 1998 עבור עובדי ההוראה בישראל. המורים נהנים מדמי ניהול נמוכים בקופות גל וכלנית. עודכן בחודש ינואר 2023.

מען: רחוב אבשלום גיסין 53, קריית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4922297.
טלפון שירות לקוחות גמל כלנית: 03-5651093
כתובת דואר אלקטרוני: GAL@MALAM-LTS.COM

עוד באתר הודעת העובד טופס 161 מדריך לפיצויים פטורים ממס

חשוב לפנות למוקד שירות לקוחות קופות גמל למורים בשעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00 – 16:00 . גם בכל הקשור לנושאי קופת גמל גל משיכת כספים

קופת גמל כלנית אזור אישי

כמו כל גופי ניהול הפיננסים בישראל גם חברת הניהול של כלנית מפעילה אתר אישי ובו עדכונים לחוסכים. בין היתר תוכלו לצפות ביתרה ולבצע פעולות מול חברת הניהול.

כניסה לאתר האישי כלנית קופות גמל 

בירור יתרה ונתונים אישיים קופת גמל גל אזור אישי

אחד הנתונים החשובים לכל חוסך הוא לדעת כמה כסף חסך עד עכשיו בקופת הגמל והאם הכסף ניתן למשיכה בפטור ממס הכנסה. את מרבית המידע תוכלו למצוא באתר האישי מבלי להמתין למענה שירות לקוחות.

איתור כסף אבוד למורים  

בדומה למגזרים אחרים במשק בהם העובד , במקרה זה מורה , הועסק טרם תקופות מסוימות טרם העסקה במקומות אחרים , ייתכן ויש לכם כספים אבודים בקופות גמל וקרנות פנסיה ותיקות. ניתן לאתר כסף רדום באמצעות הר הכסף של משרד האוצר או באמצעות חיפוש כספים במסלקה פנסיונית שמציגה גם כמה כסף יש בקרן השתלמות וכמה כסף חסכתם בקופת גמל ופנסיה.

עקב המצב הנוכחי שעות פעילות של מוסדות ושירות לקוחות קופות גמל עלולה להשתנות