מנורה מבטחים מוקדי שירות טלפונים שעות פעילות

מנורה מבטחים קרן פנסיה טלפונים 

באמצע שנות ה 2000 רכשה מנורה מבטחים , אז מנורה , את קרן הפנסיה מבטחים מידי ממשלת ישראל והפכה לשחקנית הפנסיה גדולה הענף. בעמוד זה מנורה מבטחים קרן פנסיה טלפונים 

מחברת ביטוח שהחזיקה בשותפות בקרן פנסיה קטנה הפכה חברת הביטוח מנורה לצד קרן הפנסיה מבטחים החדשה לחברת הפנסיה הגדולה בענף ובצמידות לה חברת ביטוח ותיקה בעלת פעילות ענפה בתחומי ביטוח חיים , ביטוחי רכוש ופעילות בתחום חיסכון ארוך טווח.

מנורה פנסיה מבטחים שירות לקוחות  

יחידות השירות של מבטחים מחולקות על פי תחומי פעילות ויצרנים. ללקוח שפונה לשירות יש צורך להכיר את מספרי הטלפון ומוקדי השירות של מנורה ביטוח מבטחים לפי סוג הפעילות .  גם סניפי קבלת הקהל שח החברה מופרדים לפי סוג הפעילות שלהם. החברה מאפשרת ללקוחות להתקשר למוקד ולקבל מידע או להסדיר עניין מול החברה.

טלפונים שירות לקוחות מנורה

  • פנסיה, גמל והשתלמות בטלפון 3876*.
  • מוקד שירות לקוחות מנורה ביטוח טלפון 2000*
  • תור לפגישה אישית 1X1  עם נציג מקצועי לחצו כאן 

מנורה מבטחים פנסיה שירות לקוחות 

מצאתם טעות כתבו לנו באמצעות עמוד צור קשר ואנו נתקן 

כל הטלפונים של מבטחים בעמוד אחד קל ופשוט . מוקדי שירות ברחבי הארץ , מוקדי שירות ביטוח חברת מנורה ביטוח או מבטחים וגמל. יחידות שירות ברחבי הארץ שירות לקוחות הפנסיה מבטחים פנסיה וגמל

מוקד פנסיה טלפון: 2000* כוכבית אלפיים 
פקס: 03-5480297 ת.ד 3507 רמת גן 5213603
pensia@menoramivt.co.il 8:00-16:00

מידע באזור האישי קרן פנסיה מבטחים החדשה

מידע חשוב וביצוע פעולות מתאפשר באתר האישי של קרנות הפנסיה. בנוסף לבירור יתרה והגשת טפסים, תוכלו לצפות בתחזית החיסכון ובדוח התשלומים שלכם. היכן?. באמצעות כניסה לאזור אישי מבטחים פנסיה.

תביעות לפנסיית נכות ופנסיית שאירים

קרן פנסיה מקיפה כוללת כיסוי ביטוחי לפי התקנון המעודכן למקרה פטירה או נכות. כאשר עמית פעיל נפטר , בכפוף לתקנון העדכני של קרן הפנסיה , השאירים זכאים לקבל פנסיית שאירים. 

במקרה של נכות או אובדן כושר עבודה , העמית יהיה זכאי לפנסיית נכות חודשית, בכפוף להגשת תביעה , עד הגיל הקבוע בתקנון . שימו לב שיש לבחור מסלול ביטוח נכון על מנת לזכות במלוא תגמולי הביטוח לאובדן כושר עד גיל הפרישה. לאחר מכן ניתן לצאת לפנסיית זקנה. 

מידע ממעסיקים חשוב לדעת לכל מבוטח בכל חברת ביטוח

לאחרונה דווח רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון עולה כי קיימים מקרים שבהם הגופים המוסדיים דורשים מהעמיתים להמציא אישור מהמעסיק לפני ביצוע שינוי במוצר הפנסיוני.

דרישת אישורים כאמור, מקשה על העמיתים הן בהליך ההצטרפות למוצר פנסיוני והן בניהולו . המשמעות מבחינת המפקח על הביטוח שהגופים המוסדיים ( קרנות פנסיה , חברות ביטוח קופות גמל וקרנות השתלמות ) אינם משייכים את הכספים לחשבון העובד עד למועד המצאת האישורים כאמור, ומפקידים אותן בחשבון מעבר.

על מנת להקל על העובדים ולמנוע בעיות תפעול במוצר החיסכון הפנסיוני פרסמה הרשות במרץ 2018 את חוזר גופים מוסדיים 3-9-2018 שעניינו קבלת מידע ואישור ממעסיקים שקבע כי גוף מוסדי לא ידרוש מסמכים או הסכמה ממעסיק עקב צירוף עובד למוצר פנסיוני או בקשת העובד לבצע שינויים במוצר הפנסיוני.