ליברה ביטוח בעלים טלפון ופרטי קשר

ליברה ביטוח בעלים טלפון ופרטי קשר

האינטרנט מביא חידושים בתחום הצרכנות וכעת עלה לאוויר אתר חברת הביטוח ליברה . בכתבה זו ליברה ביטוח בעלים טלפון ופרטי קשר וטיפים לרכישת ביטוח באינטרנט . בסוף עמוד זה פרטי בעלים של חברת ליברה. בשנים האחרונות נכנסה גם חברת WESURE לשוק הביטוח הדיגיטלי ובדרך ישנם מיזמים נוספים . המשבר הכלכלי של שנת 2023 מוצא את הצרכן הישראלי במצב בו הוא צריך לחסוך בכל תחומי החיים. לכן השוואת מחיר ביטוח רכבצתריך לכלול גם את libra ביטוח.  עדכון אחרון של הכתבה 11/05/2023.

מצאתם טעות בכתבה – כתבו לנו ונתקן

לפני מספר חודשים התבשרנו כי אתי אלישקוב , לשעבר מנכל חברת הביטוח הכשרה , מקימה חברת ביטוח דיגיטלית. לאחר קבלת רישיון מבטח ממשרד האוצר היא יצאה לדרך עם אתר אינטרנט חדיש ועוונות לשנות את עולם הביטוח בישראל . 

תחילת הפעילות של ליברה ביטוח הוצגה באמצעות קמפיין חוצה פלטפורמות ועם השחקן תומר קאפון , כוכב בשבילה גיבורים עפים שמוביל את קמפיין הפרסום של ביטוח ליברה- חברת ביטוח דיגיטלית ראשונה בישראל . אז האם הצרכנים הרוויחו מכניסת חברות הביטוח הדיגיטלי ? אני חושב שכן .חברות ביטוח נוספות משווקות פוליסות לרכב לפי נסיעת קילומטרים בפועל. שנת 2020 בסימן משבר כלכלי כך שבהחלט מומלץ לבצע השוואת מחירי ביטוח לרכב. 

ליברה ביטוח באינטרנט תמחור אישי והחזר פרמיות

ליברה מצהירה על תמחור אישי של פוליסות ביטוח לרכב וכן החזר פרמיות למבוטחים. ההחזר יבוצע באמצעות חלוקת 25% מרווחי חברת ליברה ביטוח. בעת רכישת פוליסה באינטרנט הלקוח מקבל ארנק דיגיטלי ובו צובר מטבע וירטואלי ( לא קריפטו ) במידות של ליברה. לפי פרסומי ליברה היא תחלק לציבור המבוטחים עד 25% מרווחי החברה. 

ביטוח רכב ליברה פרמיה לפי קילומטרים

איזו שאלה לא שואלים אותנו בעת רכישת ביטוח מקיף או חובה לרכב ? בדיוק אותה שאלה שמהווה את אחד מעקרונות התמחור של ליברה ביטוח – כמה קילומטרים אנחנו נוסעים בשנה. בעבר תמחור דומה נוסה על ידי אריה ביטוח אך לא נחל הצלחה . 

באתר ליברה ביטוח מוצגת שיטת תמחור אישית לפי התנהגות נהיגה ,היקף נסיעותיך ופרסונליזציה של התמחור. לאור הרצון לחסוך כמה שיותר בהחלט שווה לבדוק ולהשוות באמצעות מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר . ניתן לבדוק רגישת ביטוח באמצעות ליברה טלפון

ביטוח משכנתא דיגיטלי כמה עולה?.

לאחרונה נכנסה חברת הביטוח הדיגיטלית גם לתחום ביטוחי משכנתא. כידוע, כל מי שנוטל הלוואה לדיור, מחויב להמציא לבנק ביטוח חיים כנגד ההלוואה. חברות הביטוח בישראל שואפות לנגוס נתח גדול יותר בתחום זה, הודות לסיבה שמדובר בתחום יציב עם שיעורי ביטולים נמוכים ביחס לפוליסות אחרות. LIBRA  הכריזה זה מכבר על כניסתה לתחום ומציינת בפרסומים שונים ארבע יתרונות מרכזיים, מלבד המחיר:

ביטוח המשכנתא של ליברה – עד 50% הנחה בביטוח המשכנתא

תהליך דיגיטלי מלא
בכל זמן ובכל שעה
בליברה אתם שותפים ברווחים
אישי יותר ומשתלם יותר
ליברה ביטוח רשם החברות

נוסח חברה 2018 מי הבעלים של חברת הביטוח הדיגיטלית?. 

מעיון בנסח החברה המופק על ידי אתר רשות התאגידים בעלות של 10 שח ניתן לצפות ברשימה המלאה של המשקיעים והבעלים של חברת ליברה. בין בעלי המניות הבולטים בחברה ניתן למנות את שידורי קשת בע"מ , חברת השקעות דיסקונט בע"מ ודורסמן מיכאל. כתובת ליברה ביטוח רחוב הרוקמים 26 חולון

פרטי תאגיד  ליברה חברה לביטוח בע"מ
שם בעברית: ליברה חברה לביטוח בע"מ
שם באנגלית: LIBRA INSURANCE COMPANY LTD
תאריך התאגדות: 25/12/2017
תיאור חברה: ניהול עסקי ביטוח בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים (ביטוח) התשמ"א 1981
מטרת החברה: לעסוק בסוגי עיסוק שפורטו בתקנון
חברה ממשלתית: לא | מגבלה: מוגבלת
חובות אגרה : אין |
כתובת
יישוב: חולון | רחוב: הרוקמים | מספר: 26 | מיקוד: 5885849 | ת.ד.: | ארץ: ישראל | אצל:

טלפון ליברה 6323*

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע

אתר ליברה ביטוח ביטוח פרסנולי במחיר מפתיע צילום מסך מאתר האינטרנט https://www.lbr.co.il