כמה עולה מנוי לנטפליקס מחיר צפיה ישירה

כמה עולה מנוי לנטפליקס מחיר צפייה ישירה

בשנה האחרונה נחשף הצרכן הישראלי לחבילות צפייה מוזלות . עם מספר המנויים המרשים ביותר התייצבה netflix המציעה מנוי במחיר זול במיוחד. בכתבה זו כמה עולה מנוי לנטפליקס ודרכים לחסוך בתשלומים על שידורים . השוואת מחירים 2024. 

כמה עולה מנוי לנטפליקס מחיר 2024 מבצעים הנחות

כמה עולה מנוי לנטפליקס מחיר 2024 מבצעים הנחות

לחסוך בביטוח ולקנות און ליין ביטוח דיגיטלי אנחנו כבר יודעים . עכשיו נראה האם אפשר לחסוך בעלות המנוי לשידורי טלוויזיה. 

השוואות מחירים כמה עולה מנוי לנטפליקס 2024

נטפליקס היא שיטת צפייה ישירה בסרטים כאשר את התוכן ניתן לצרוך גם כאשר אין קו סלולר או wifi .

עוד באתר  – איך לשלם פחות מס הכנסה 

ניתן לצפות בסרטים וסדרות ללא הגבלה ממכשיר טלפון חכם , טאבלט או טלוויזיה חכמה.
מחירי המנויים משתלמים במיוחד לצרכן הישראלי שמחפש חלופות זולות למחיר מנוי מלא בכבלים או ב yes . אלו החלו להציע בשנה האחרונה חבילות מצומצמות כמו זו של יס תחת המותג סטינג טיוי .

במהלך שנת 2023 החל לפעול בישראל מיזם FREE TV. במה הוא שונה מנטפליקס?. הוא מציע מגוון רחב של ערוצים, ספורט, ילדים ובידור, ספריית VOD עשירה. באיזה ערוצים ניתן לצפות אונליין?.  ערוץ 12 לצפייה ושלל ערוצים כמו ערוץ כאן 11, ערוץ 14 ועוד. כמה זה עולה?. המחיר סביב 40 שח לחודש. האם זה משתלם?. קשה להשוות את המחיר למול חבילה של נטפליקס, אבל הנה רעיון. 

מנוי בסיסי לנטפליקס 32.90 שח לחודש +  מנוי free tv 39.90 שח לחודש מאפשר צפייה במרבית הערוצים בשידור חי, כולל ערוצי הספורט לנייד וצפייה בשידורי ספורט לייב. מה זה אומר מבחינתי?. אחלה דיל.

מבצע חודש חינם בנטפליקס איפה ניתן להירשם מחירון נטפליקס

בררנו באתר נטפליקס מה מחיר החבילות לצרכן הישראלי ומאד אהבנו את שראינו . נכון להיום נטפליקס מציעה 3 מסלולי מנוי. בעבר היה ניתן לקבל מנוי ניסיון לחודש. כיום המבצע לא בתוקף. 

המנויים הזולים והיקרים למי זה מתאים נטפליקס חבילות מחיר כמה עולה נטפליקס

מנוי זול של נטפליקס  חבילה בסיסית לנטפליקס עולה 32.90 ש"ח לחודש מקנה צפייה ממכשיר אחד בו זמנית באיכות רגילה , מתאים אדם הצופה לבדו במנוי . חבילה זו ידועה גם בשם נטפליקס בזול

חבילה סטנדרטית לנטפליקס עולה 54.90 ש"ח לחודש מקנה צפייה משני מכשירים בו זמנית באיכות HD מתאימה לזוג או ליחיד המעוניין באיכות צפייה גבוהה יותר .

מנוי פרמיום חבילת לנטפליקס עולה 69.90 ש"ח לחודש מקנה צפייה מ 4 מכשירים בו זמנית באיכות אולטרה hd מתאימה למשפחות , למי שרוצה לאפשר לבן החייל לצפות בתכנים רחוק מהבית או למי שמחזיק בבית יותר ממכשיר אחד בו צופים בו זמנית.

בכל מקרה מדובר באופציה שפויה וזולה ביחס למנוי מלא של HOT או yes . החברות שהיו רגילות לקהל שבוי החלו להציע חבילות זולות יותר אבל הסנטימנט הצרכני לא מעניק להן רוח גבית ולכן רבים בודקים נטפליקס מחירים

מחירון נטפליקס 2024 השוואת חבילות בסיסית פרימיום רגילה

מחירון נטפליקס 2024 השוואת חבילות בסיסית פרימיום רגילה

באיזה מכשירים ניתן לצפות בסרטים וסדרות צפייה ישירה כמה עולה נטפליקס?. 

הלהיט הצרכני של ישראל . ללא ספק אופציה מעולה לצפייה בערוצים רבים וצפייה ישירה חינם בתוכניות וטלוויזיה און ליין חינם באינטרנט. הנה אני לדוגמא החזקתי מנוי של כבלים במחיר של כ 200 שח .

לאחר תהליך ניתוק מתיש ואין ספור ניסיונות להשאיר אותי מנוי , הצלחתי סוף להתנתק . בכסף שחסכתי קניתי טלוויזיה חכמה.

לצד רכישת מנוי לנטפליקס והתקנה של אפליקציות צפייה של ערוץ רשת ערוץ קשת וערוץ 11 המעולה.

בנוסף ניתן לצפות בסרטים מלאים צפייה ישירה באמצעות אתר tubi tv.

האם FREE TV זה כמו נטפליקס? כמה עולה מנוי לשידורים ישירים וצפייה ישירה סרטים סדרות? 

לאחרונה רכשת מנוי חודשי במחיר 39.90 שח לחודש לאפליקציית הצפייה הישירה פרי טיוי. מה קבלתי בכסף הזה?. את כל הערוצים הישראליים כגון כאן 11, קשת 12, ערוץ 13 וכמובן ערוץ 14. לצדם את ערוצי ספורט 5 ועוד שלל ערוצי ויוה. את מנוי הנטפליקס הורדתי לחבילה בסיסית ובאותו הכסף העשרתי את חווית הצפייה שלי. נכון, FREE TV זה לא העושר שיש בנטפליקס, אבל הוא לצד האפליקציה המאפשרת צפייה לאל הגבלה גם למנוי בסיסי, מבחינתי זו אחלה עסקה.

איפה יש נטפליקס בחינם ? 

הישראלים מחפשים תמיד מנוי בחינם. אז גם במקרה של סרטים וסדרות לצפייה בחינם. מלבד האופציות של יוטיוב, חשוב להזכיר יישום חשוב המאפשר לצפות בסרטים וסדרות חדשות. 

 מדובר ביישום הנקרא טובי טיוי והוא כולל מאות סרטים וסדרות חדשות וקלאסיות. ניתן לצפות בתוכניות ללא דמי מנוי.  אז נכון, זה ממש לא נטפליקס חבילת פרימיום אבל תוכלו לצפות חינם בסרטים וסדרות.