ייעוץ פנסיוני מקצועי

ייעוץ פנסיוני מקצועי


 

באמצע שנות התשעים העבירה המדינה את האחריות  לחיסכון הפנסיוני לידי האזרחים ומאז היא מסתפקת בהתקנת תקנות , פיקוח ורגולציה מסיבית שחברות הביטוח לעיתים לא מסוגלות לעמוד בה. הפגיעה בחוסך הפנסיוני מתעצמת לנוכח הגדלת תוחלת החיים בעולם , סביבת הריבית הנמוכה שמקשה על השגת תשואות יעד לאורך זמן וחוסר ודאות כלכלית שמשיקה לכשלי שוק בתחום התכנון הפיננסי . בכל פעם שהלקוח מבצע פעולה או מאבד נקודת בקרה ואינו משתמש בהליך ייעוץ פנסיוני מקצועי הוא מפסיד עוד לבנה בחומת ההגנה הפנסיונית שלו.

אפשר לכתוב מגילות שלמות על תהליכי ייעוץ פנסיוני מקצועי  , אבל לקורא הסביר נתספק הפעם בשלוש אבני דרך חשובות בדרך לבניית תיק ביטוח שעונה על הצרכים.

ייעוץ פנסיוני מקצועי  מתחיל בתכנון פיננסי 

לא להיבהל ! תכנון פיננסי היא לא מילה מפחידה . המתכנן הפיננסי האובייקטיבי , שהוא בהכרח לא סוכן הביטוח שלך , מבצע תכנון הצרכים יחד אתך. הוא מקבל שכר ממך , שם את האינטרסים שלך בקדמת התהליך ומנחה את סוכן הביטוח כיצד לבנות את התיק הביטוחי. לסוכן הביטוח אין תחליף והוא זה שמבצע תא העבודה הסיזיפית מול חברות הביטוח ומייצג אותך בעת צרה בתביעה. מדובר על משולש שווה צלעות שבו לוקחים חלק הלקוח , המתכנן הפיננסי וסוכן הביטוח. בדיקת תשלומים לחברת ביטוח.

מה יוצא מזה  ?  הגדרה מתאימה של צרכי הביטוח והחיסכון , מהם מנכים את הנכסים והחיסכון שכבר קיים ומחשבים מהם סכומי הביטוח ואילו ביטוחים נדרשים ללקוח. כל מה שמיותר ומשולם לשווא ולחינם לא נשאר.

בדיקת עמלות בקרנות הפנסיה וביטוחים מיותרים במסגרת ייעוץ פנסיוני מקצועי

אחת החולות הרעות המתגלות באופן תדיר במהלך ייעוץ פנסיוני מקצועי  הוא כפל הביטוחים. סוכני הביטוח מתחרים על שוק מוגדר וידוע מראש , הלקוחות לא תמיד בקיאים מספיק להבין שי נמצאים בכפל ביטוח ושכספם מנוצל למטרות לא נכונות ולא יעילות.

כאשר יועץ אובייקטיבי ממפה את תיק הלקוח הוא לאתר את כפל הכיסוי , לאתר כיסוי ביטוחי מיותר וביחד עם סוכן הביטוח, בשיתוף פעולה לתקן את המעוות ולהקנות ללקוח את תיק הביטוח והחיסכון הטוב ביותר שניתן לבנות עבורו.

[si-contact-form form='1']