חיפוש חשבון אבוד הר הכסף

חיפוש חשבון אבוד הר הכסף 

המדריך המלא לאיתור כספים אבודים ביטוח בנקים חיפוש חשבון אבוד הר הכסף ביטוח פנסיה ירושה ביטוחים רדומים ופדיון פיצויים מקופות גמל ומעסיקים קודמים

איתור כספים הר הכסף

בעוד 5 דקות תוכלו להתחיל לבדוק כספים אבודים הר הכסף 

 

לא פחות מ 30 מליארד שקלים אבודים מחכים לציבור בחשבונות בנק רדומים , חברת ביטוח  , קרנות פנסיה אבודות וקופות גמל שנפתחו בעבר ונשכחו. עכשיו האוצר מנסה לעשות סדר ולהחזיר את הכספים ואת כספי נפטרים לציבור , הכוונות טובות אבל בדרך יש לא מעט מכשולים שצריך לעבור . במיוחד לכבוד השקת הר הכסף 2 הכנו עבורכם את המדריך לאיתור כספים אבודים 

מה צריך לדעת לאיתור כספים אבודים 2020

הפרטים הנדרשים לאיתור כספים אבודים באמצעות הר הכסף 2 הם פשוטים יחסית וכוללים : מספר תעודת זהות , תאריך הנפקת תעודת זהות  ושאלות אישיות כגון הנפקת דרכון ומועד ארון של יציאה מהארץ. למרות זאת אזרחים רבים לא מצליחים לבצע איתור כספים ולמצוא חשבון בנק נשכח על שמכם או על שם קרובים שנפטרו פוליסות לביטוח חיים בחלק השני של הבעיות ישנם חיפושים שלא מעלים תוצאות למרות שייתכן שיש כספים אבודים גם בחברות ביטוח וגם בבנקים יש חשבון רדום.

הר הכסף איתור כספים אבודים

בעיות נוספות יכולות לצוץ במבנה תעודת הזהות שבעיקר בתעודות זהות ישנות ואז נדרש שימוש בידע לשחזור מספר תעודת זהות תקני או התייעצות ועזרה מחברה מקצועית לאיתור כספים אבודים שיודעת לפתור בעיות נגישות באתרי אינטרנט.

טוב מצאנו את הכסף האבוד ! איך מקבלים אותו מהר הכסף 

אחת הבעיות הקשות באיתור כספים וחשבון רדום היא במימוש הכספים. מוקדי חברות הביטוח והבנקים לא מותאמים להתנפלות של עשרות אלפי בעלי חשבון רדום ויורשים של כסף אבוד. יש למלא סדרה ארוכה של טפסים , בחלק מהמקרים נדרש צו ירושה (לא תמיד ! שימו לב ) והגופים לא ממש עוזרים לבעלי כסף אבוד לקבל אותו לחשבון הבנק שלהם.  במקרה כזה ברה לאיתור כספים אבודים יכולה לסייע לכם במילוי טפסים, בהנגשת תהליך משיכת כספים אבודים מחברת ביטוח ולחסך לכם הרבה כאב ראש.  

בנוסף עם נתוני החיפוש חברה לאיתור כספים יכולה לאתר כספים נוספים וביטוחים למקרה פטירה שאינם מוצגים בהר הכסף. זכרו לבדוק את הנתונים בהר הכסף 2 כמעט כל אחד יכול , למשוך את הכספים זו כבר בעיה ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ! 

חיפוש כספי הורים במחיר 29 שח בלבד אנו נבצע עבורכם סריקה בעשרות גופים ומשרדי ממשלה לזכאותכם לקבלת כסף אבוד . לאחר התשלום המאובטח תועברו לדף השלמת פרטים אישיים . פרטי התשלום אינם נשארים באתר 




איתור ירושות של הורים ומכרים . אם אתם זכאים לקבל את כספי הר הכסף של אדם שנפטר חשוב לבצע את החיפוש בצורה יסודית. בניגוד למימוש זכויות ביטוח לאומי , בנושא איתור כסף אבוד יש משמעות לאופן ביצוע האיתור מול מערכות אוטומטיות. 

אנו מציעים חיפוש כספים של הורים בקופות גמל ישנות ביטוחים ופנסיות או ביטוחים שייתכן שמזכים אתכם בתשלום סכום הביטוח לכל מקרה פטירה  .