התחדשות עירונית בחולון פרויקטים אושרו 30 אלף יחידות דיור חדשות

התחדשות עירונית בחולון פרויקטים אושרו 30 אלף יחידות דיור חדשות

חולון שומרת על תנופת הבניה. מי שמחפש דירות חדשות למכירה בחולון עתיד לגלות שכאלו ככל הנראה לא יחסרו בעתיד. על עתיד הנדל"ן בעיר בכתבה שלפניכם. התחדשות עירונית בחולון פרויקטים אושרו 30 אלף יחידות דיור חדשות.

הכירו את תכנית ח/619 התחדשות עירונית בחולון פרויקטים

השבוע אושרו 30 אלף יחידות דיור במטרופולין תל אביב: הוועדה המחוזית תל אביב אישרה תוכנית להתחדשות עירונית לבניית 30,000 יחידות דיור בחולון הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בתל אביב, בראשותו של ערן ניצן, אישרה את תוכנית התחדשות כוללנית של בחולון (ח/619).

התחדשות עירונית בחולון תמא 38 דירות למכירה

התחדשות עירונית בחולון תמא 38 דירות למכירה

רגע איך כל זה קשור לפקיעת תקנות תמא 38 ?

הוועדה התמודדה עם סוגיות מורכבות כמו היחס בין שיקולים תכנוניים וכלכליים, תקן חניה לאור פיתוח אמצעי הסעת המונים, הרחבת התחולה ביחס לתמ"א 38, היקף זכויות הבניה בכל אחד מהמסלולים, הצורך ביידוע הציבור בכל היתר, ויצירת הוראות מעבר, ובכל מקרה נתנה עדיפות למסלול הריסה ובניה מחדש ולרחובות הראשיים.

כמה עולה דירה בחולון?

על פי אתר מדלן אוגוסט 2022 אלו מחירי הדירות למכירה והשכרה בעיר הילדים של ישראל.

‏1,800,000 ₪ מחיר ממוצע לקניה דירה בחולון
‏4,300 ₪ מחיר ממוצע לשכירות דירה בחולון
537 דירות למכירה בעיר אותן לראות בלוח דירות למכירה
5/10 המדד חברתי כלכלי

עוד באתר ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

התוכנית הינה תכנית כוללת להתחדשות עירונית המקודמת על ידי עיריית חולון וחלה על אזורי המגורים הוותיקים של העיר (כ-7,550 דונם), ותאפשר עם יישומה המלא לאורך זמן רב תוספת של כ- 30,000 יחידות דיור בכל רחבי העיר, תוך שמירה על איכות החיים, מתן מענה לרווחת תושבי העיר ובטיחותם והגדלת המרחב הציבורי.

התוכנית, שתוקפה יחול גם לאחר פקיעת תמ"א 38, חלה על כל מגרשי המגורים בתחומה ומסדירה את הכלים להתחדשותם תוך התאמת עקרונות תמ"א 38 למאפייניה הספציפיים של העיר ולמדיניות התכנונית – תכנית המתאר הכוללנית העירונית המקודמת במקביל, המדיניות המחוזית לבניה בסביבת אמצעי הסעת המונים והיותה של העיר משופעת בהם, תמ"א 70, תמ"א 35, ועוד פרמטרים שונים. התכנית קובעת שני מתווים: התחדשות מגרשית, באמצעות היתרי בניה מכוחה במסלולי חיזוק או הריסה ובניה והתחדשות מתחמית, על ידי קביעת מתחמים להכנת תכניות מפורטות עתידיות. מתחמים אלו ממוקמים בסמיכות לתחנות הרכבת הקלה והמטרו שצפויות לקום בעיר ותחנות רכבת ישראל.