בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות

בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות

באמצעות בנק ישראל ניתן לבצע בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות לפי הנתונים המרכזים את בעלי החשבונות המוגבלים בכל הבנקים מבלי להזדהות ולקבל תשובה באתר 

עדכון 2020 בנוגע לחשבון מוגבל 

בעקבות הנחיות המפקחת על הבנקים מיום 23 במארס 2020, הרינו להודיע כי בדיקת חשבונות מוגבלים תהיה חסרה ולא תכלול הגבלות "בנקאיות" (בגין שקים ללא כיסוי)  שהיו אמורות להיות מוטלות החל מ 04 במארס 2020 ובהתאם לתקופה הקבועה בחוק

בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות

חשבונות מוגבלים שבעליהם עדיין מפזרים אשראי או שיקים פוגעים מהלך חיי המסחר במשק. הגדלה של כמות הכסף במשק לצד פגיעה אפשרית בספקים ולקוחות היא חת מהרעות החולות של משק מודרני. היא יכולה לגרום לקשיים כספיים בחשבונות נוספים , בהיעדר כיסוי לאשראי ופוגעת במרקם העדין של אמון הציבור. 

בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות

                     בדיקת חשבון מוגבל לפי תעודת זהות

כיצד לבצע בדיקה של חשבון מוגבל  

יש לקיש את הנתונים הבאים  : 

  1. מספר חשבון בנק  ,יש להקיש עד 9 ספרות אחרונות
  2. מספר סניף של החשבון הנבדק – 3 ספרות אלו מופיעות בצד השמאלי העליון של השיק
  3. קוד בנק או סמל בנק 

במידה ולא מדובר בחשבון מוגבל תופיע ההודעה : מספר החשבון שהוקש אינו כלול ברשימת החשבונות המוגבלים אחרת יופיע אישור על קיום חשבון מוגבל . 

כיצד לבצע בדיקה של חשבון מוגבל נסיבות מחמירות 

חשבון מוגבל בנסיבות מחמירות הוא חשבון שנמצא בבעיה גדולה יותר מאשר חשבון מוגבל רגיל. אולם רשימת חשבונות בנק מוגבלים באתר בנק ישראל  אותם ניתן לאתר לפי תעודת זהות אינו כולל את החשבונות המוגבלים בנסיבות מחמירות לפי הפירוט הבא : 

  1. בעלי חשבון מוגבל בנסיבות מיוחדות שהוגבלו על ידי בית המשפט בהליך פשיטת רגל. או שהוגבלו על ידי  ההוצאה לפועל. או שהוגבלו על ידי בית דין רבני  או על ידי הזרוע הביצועית של ההוצאה לפועל הנקראת המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות.
  2. לקוחות בעלי חשבון מוגבל בנסיבות מחמירות שהגישו ערעור
  3. לקוחות בעלי חשבון מוגבל בנסיבות מחמירות שטרם עברו 60 יום ממועד משלוח ההודעה על הגבלת חשבון הבנק שלהם 

איתור לקוח מוגבל לפי תעודת זהות

,אתר הפנסיה של ישראל ! כל המידע אודות קרנות פנסיה בישראל וכתבות בנושא כלכלה בגובה העיניים .

הכתבות נכתבות בזמן אמת בצורה אובייקטיבית על ידי אנשי מקצוע. במידה ומצאתם טעות באחת הכתבות בנושאים כלכליים או בנודע לתכנים בנושא חיסכון פנסיוני . פנו אלינו באמצעות עמוד צור קשר.

כותבים מקצועיים מוזמנים לפרסם באתר תכנים בתנאי שהכתבות יתבססו על יצירה מקורית וייכתבו בשפה הולמת