איתור כספי פנסיה

איתור כספי פנסיה

איך יודעים היכם נמצאים הכספים אותם חסכנו במהלך שנות העבודה?. איתור כספי פנסיה הוא שם כולל לתהליך איתור כספים אבודים. היכן הם נמצאים?. בכל הגופים המוסדיים , חברות הביטוח , פנסיה , גמל והשתלמות.

מסלקה הר הכסף איתור כספי פנסיה

מה השינוי הגדול בתחום החיסכון הפנסיוני בישראל?. מציאת כספים, של אדם חי או אדם שנפטר וייתכן והותיר ירושה. היא כבר לא מבצע מסובך ומורכב כבעבר.

אומנם, לשם ביצוע ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי נדרשת הכרות עמוקה עם שוק החיסכון הפנסיוני בישראל. ואולם, לצורך מציאת כסף אבוד נדרש בעיקר רצון. 

מידע נוסף המסלקה הפנסיונית 

הצורך לאתר כספי פנסיה נוצר כתוצאה מסדרת כשלים בשוק החיסכון הפנסיוני בישראל והוא מקיף את רשויות המדינה שהזניחו את החקיקה בנושא , את חברות הביטוח וקרנות הפנסיה ואת הצרכנים שלא זכו לקבל חינוך פיננסי מצד הרשויות.

על מנת למצוא איפה הכסף שלנו, יש להיכנס לאתר המסלקה הפנסיונית, שם תוכלו לרכוש חיפוש ממוחשב במחיר שווה לכל נפש. בנוסף, אם תרצו חיפוש ללא תשלום של תוכניות חיסכון, תוכלו לבצע זאת על ידי המסלקה הפנסיונית. 

 חינם ללא תשלום 

האתר הממשלתי המאפשר לכם לבצע חיפוש של כספים אבודים נקרא הר הכסף. גם בשנת 2024 צפויים מאות אלפי ישראלים להסתייע באתר של משרד האוצר. משוע יש צורך לבצע חיפוש של כסף?. מכיוון שאנשים רבים מחפשים היכן נמצא חיסכון לכל ילד או כספי ירושה והפקדות לחיסכון פנסיוני. אז בואו נעשה סדר.

על מנת למצוא כספים של אדם שנפטר, לא ניתן להסתייע במסלקה הפנסיונית. לעומת זאת בהר הכסף החדש תוכלו לראות תוכניות פנסיוניות, קופת גמל, ביטוח מנהלים או קרן השתלמות. באיזה תנאי?. הראשון, ככל שמדובר בירושה, שהאדם באמת נפטר, שאין הפקדות למוצרי החיסכון בשנה האחרונה ואתם  נרשמתם לאתר ההזדהות הממשלתי.

קרוב משפחה שנפטר איזה חיסכון שלו תוכלו למצוא?. 

חשבונות עם פעילות וללא פעילות הרשומים על שם הקרוב שנפטר בקופות גמל, בקרנות פנסיה, בביטוחי חיים עם חיסכון ובקרנות השתלמות, וכן פוליסות ביטוח למקרה מוות. אז מה הבעיה?.

בדיקת כספי חיסכון גמל פנסיה השתלמות ביטוח מנהלים פוליסות 

לעיתים, גם אם מנוע החיפוש יציג חשבון או פוליסה ייתכן שאינם קיימים בפועל, ולהפך: ייתכן שקיימים חשבונות (עם פעילות או ללא פעילות) או פוליסות שמנוע החיפוש לא יימצא.