איתור כספי נפטרים וירושות

איתור כספי נפטרים וירושות


פטירת בן משפחה היא אירוע מצער . מצערת לא פחות העובדה שיורשים ושאירים לא יכולים ליהנות ממלוא העיזבון של הנפטר גם אם זכו בצו ירושה בצוואה. אוסף של כשלים בניהול כספי עמיתים לצד הפקרות של משרד האוצר  גרמו לכך שמרבית הנפטרים בישראל השאירו אחריהם הר כסף של כספים אבודים אותם ניתן לאתר רק באמצעות שירות מקצועי המבצע איתור כספי נפטרים וירושות שירות מקצועי הר הכסף  , הר הפנסיה הר הביטוח וחשבונות בנק אבודים שיובילו לאיתור של כספים אבודים

בנוסף חשוב לדעת שהחל משנת 2004 אין צורך בצו ירושה על מנת לממש כספים אבודים בקופות בהן פחות מ 5,000 שקלים.

מדוע יש צורך לבצע איתור כספי נפטרים וירושות

ניהול כספי העמיתים במדינת ישראל לוקה בחסר. מדי שנה משרד האוצר מתריע ומתקן תקנות אולם לא תמיד חברות הביטוח , קופות הגמל הפנסיות והבנקים מצליחים או רוצים לטפל בסוגיית איתור עמיתים ומוטבים במהירות שבה הם רוצים ורצים למכור תכניות חדשות ללקוחות חדשים.

כספי העמיתים במדינת ישראל מנוהלים באמצעות מערכות מידע. המערכות האלו מתחלפות לעיתים מספר פעמים במשך מיום פתיחת חשבון או פוליסה ולכן נוצרות אוסף של טעויות אנוש וטעויות מחשב וניהול כספים הגורמים לאובדן כספים של הציבור והם אלו שיצרו את תופעת הכספים האבודים. הבעיה היא כל כך חמורה שלעיתים לקוח או יורש מתקשר לחברת הביטוח , מוסר פרטים ונאמר לו שאין על שמו כספים , למרות שאלו קיימים בחברה ולעיתים בסכומים לא מבוטלים.

כאשר חברה מקצועית מבצע איתור כספי נפטרים וירושות היא משתמשת בידע מקצועי ייחודי ומנחה את חברות הביטוח והבנקים כיצד עליהן לחפש כספי נפטרים וירושות , היא מגדירה את מפתחות החיפוש הנדרשים במערכת המידע של הגופים הפיננסיים והניסיון המקצועי של המומחים לאיתור הר הכסף וכספים אבודים עושה את ההבדל בין כסף אבודים של ירושה לבין כספים אבודים שהגיעו לבעלים האמיתים שלהם – יורשי כספים אבודים.

פניה לביצוע איתור כספי נפטרים וירושות

ניתן לפתור לשירות בלעדי של אתר הכלכלן בנושא איתור כספי ירושה של נפטרים. השירות כולל איתור כספים אבודים החל משנת 1955 בכל קופות הגמל , חברות הביטוח, קרנות הפנסיה מלוות , בנקים קרנות השתלמות  ועוד מספר גופים המחזיקים הון תועפות של הציבור.

פניה לשירות איתור כספי נפטרים וירושות של אתר הכלכלן השאירו פרטים באתר בתיבת הקשר ויועץ מקצועי מטעמנו ייצור אתכם קשר בהקדם.

[si-contact-form form='1']