מיטב דש

בית ההשקעות מיטב דש סקירת פעילות 


בעמוד זה באתר infopens.co.il מוצג מידע אודות בית ההשקעות מיטב דש שהוקם לאחר סדרת מיזוגים של בתי השקעות שאוחדו על מנת לתת מענה לעלויות הניהול ההולכות וגוברות לצד השחיקה ברווח ובדמי הניהול בשוק ההון ובתחום הפנסיוני באופן ספיצפי.מיטב דש הוכרז בשנת 2012 לאחר מיזוג של של מיטב בית השקעות עם דש בית השקעות. קודם לכן בשנת 2009 נחתם מיזוג בין מיטב השקעות, גאון שוקי הון וישיר בית השקעות‏מיסודו שלביטוח ישיר.

בית ההשקעות מיטב דש מאפשר באתר האינטרנט הצטרפות לקרן פנסיה וקרןו השתלמות במדי ניהול נוכחים ביחס לממוצע בשוק הפנסיה בישראל.
באופן יוצא דופן וראוי לציון מתפאשר לגולש לפנות ישירות לכל אחד ממנהליה הבכירים של מיטב דש ועל כך ראוי האתר וגישת מיטב דש לציון חיובי ביחס לשוק.




 

שם בית השקעות  קרן פנסיה  קופות גמל  קרנות השתלמות 
בית ההשקעות מיטב דש קרנות פנסיה – מאפשרת הצטרפות במחיר נמוך של דמי ניהול באמצעות אתר האינטרנט קופות גמל, קרנות השתלמות ופיצויים ,קרן השתלמות בניהול אישי (IRA) קרנות השתלמות במגוון מסלולי השקעה כיאה לביתהשקעות
פעילות נוספת  פעילות נוספת  אתר אינטרנט  במאה מילים על בית ההשקעות מיטב דש
שירותי ברוקראז'
מכללה ללימודי שוק ההון מכללת מיטב
שירותי נאמנות
סוכנות לביטוח פנסיוני
הנפקה, שיווק והפצה של קרנות נאמנות בית ההשקעות מיטב דש הוא דוגמא למוסד פיננסי שהחל עםפעילותליבה של השקעות לא פנסיוניות ובמשך עשור עבר מהפך עד שפעילותו היא למעשה ONE STOP SHOP של מוצרים פיננסיים בהם ניתן לרכוש הסדרפנסיוני כמעט מלא ,למעט ביטוחי מנהלים.
  • מיטב דש טלפונים חשובים –  03-7903000 , פקס. 03-7778001 , שירות לקוחות , גמל ופנסיה:
    צ'אט אונליין באתר או חייגו 3366* שלוחה 3 בפקס:03-7903222 Gemel@meitavdash.co.il
  • מיטב דש בית השקעות כתובת – מגדל צ'מפיון, דרך ששת הימים 30. ת.ד 2442 בני ברק מיקוד 5112302
  • מיטב דש שירות לקוחות -שירות לקוחות טלפון: 3366* ,שלוחה 3 פקס: 03-7903222
  • יצירת קשר באתר האינטנרט של החברה לחצו כאן 
  • מיטב דש פדיון קופת גמל ,קרן השתלמות טופס גמל לחצו כאן

לתשומת לב הגולשים באתר הפנסיה של ישראל

אתר הפנסיה של ישראל הוא אתר אובייקטיבי שחרט על דגלו את המידענות האובייקטיבית בתחום החיסכון הפנסיוני והייעוץ הפיננסי בישראל. אין לראות בסקירה זו תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני על ידי יועץ/משווק פנסיוני בעל רישיון עפ"י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם או המלצה להחשף או להשקיע כסף באמצעות או במכשירים המוצעים על ידי בית ההשקעות