הר הכסף איתור כספים אבודים

הר הכסף איתור כספים אבודים

במדינת ישראל ישנה בעיה כלכלית המתאפיינת בהיעדר מידע של החוסכים אודות החיסכון שלהם. כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולקבל מידע על חברת הביטוח, פנסיה וגמל או קרן ההשתלמות שלך?. קבלו את המדריך המעודכן לשנת 2024 – הר הכסף איתור כספים אבודים

ביטוח חיסכון וגם בנקים הר הכסף איתור כספים אבודים

כעת נסביר אלו תוכניות חיסכון נפוצות ונגישות לצרכן הישראלי. הרובד הראשון הוא החיסכון הפרטי. בעבר אנשים נהגו לחסוך באמצעות הבנק שהפעיל גם קופות גמל או באמצעות פוליסות של חברות ביטוח ביטוח. לפני כ 15 שנה, עם השינוי בתנאי המיסוי, קופות הגמל אבדו את מעמדן בתור מכשיר חיסכון לטווח בינוני. מה עשו הישראלים?. התמקדו בתוכניות חיסכון בבנקים ובפוליסות פרט ופוליסת השקעות בחברת הביטוח.

עוד באתר קצבת אזרח ותיק 2024 כמה מקבלים מתי נכנס המענק לבנק

חוסכים לפנסיה אבל יודעים באיזו חברה?. הר הכסף משרד האוצר

הרובד השני הוא החיסכון הפנסיוני. מדובר בעצמאים ושכירים, שחסכו כסף באמצעות קרנות פנסיה ותיקות, קרנות חדשות או ביטוחי מנהלים. אולם ייתכן שעקב מעבר בין מקומות עבודה והיעדר מעקב נעלמו עקבות הפוליסות. עד כמה בעיה זו חמורה?. כל עוד תמצאו את הכספים לפני הפרישה לגמלאות ותשיאו את הטבות המס עבורם, במציאות שלנו, אפשר לחיות עם זה בשלום. 

הר הכסף איתור כספים אבודים

הר הכסף איתור כספים אבודים

ירושות של הורים וקרובי משפחה איפה אפשר למצוא אותם?. 

ומה נותר?. הרובד השלישי של כסף אבוד הוא, לדעתי, הנתח של הירושות. אנשים שהולכים לעולמם לא תמיד משאיר תיעוד מסודר של הכספים שחסכו. יתרה מזאת, ייתכן שבחייהם הם פשוט לא ידעו על הכסף. 

וכעת לפתרון – איך מוצאים כסף שלא יודעים היכן הוא?. מסלקה הר הביטוח הר הבנקים 

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לכל אדם בישראל לאתר כספים וחסכונות ללא תשלום או בתשלום סמלי של כ 20 שח. כיצד עושים זאת?. הדרך הראשונה המאפשרת גם איתור ירושות וכספים של הורים, היא באמצעות הר הכסף. מדובר באתר שלח אגף שוק ההון. כמה עולה החיפוש?. ללא תשלום. מה אפשר למצוא?. ירושות של אנשים שנפטרו, חיסכון בקרן פנסיה, ביטוח מנהלים, איתור חשבון בנק ועוד. למעשה לאחר ההזדהות תוכלו לבצע חיפוש הר הכסף לנפטר.

המכשיר השני הוא המסלקה הפנסיונית. היא מאפשרת, תמורת תשלום של כ 20 שח, לבצע חיפוש בכל המוסדות הפיננסיים, ( לא בבנקים ) ולקבל תמונת מצב הכוללת גם תחזית עתידית. מה היתרון של האתרים הממשלתיים?. הם מבוקרים ומפוקחים, בעלי יתרון יחסי בתחום אבטחת המידע ולא פחות חשוב – לא יקרים ולא מצריכים איש מקצוע.

מה החיסרון של כסף אבוד משרד האוצר?. מדובר באתרים המציגים חיסכון שלא בוצעה בו הפקדה במשך השנה האחרונה. זאת אומרת, עבור אדם חי, יבלד"א, רצוי, בנוסף,  לבצע איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות משרד האוצר.

 [si-contact-form form='3']