קרן הפנסיה לעובדי הדסה

קרן הפנסיה לעובדי הדסה

הגעתם לכרטיס הביקור של קרן הפנסיה לעובדי הדסה באתר פנסיה – האתר האובייקטיבי לפנסיה בישראל .

קרן הפנסיה לעובדי הדסה, היא קרן פנסיה מפעלית גרעונית שמבוטחים בה עובדי מוסדות ובית החולים הדסה הקרן נוסדה בשנת 1959 על ידי ההסתדרות המדיצינית הדסה ומבוטחים בה כיום גם עובדי מכללת הדסה ומכון הדסה. הקרן סגורה למצטרפים חדשים. במשך השנים עברה הקרן בין מספר מערכות וחברות ניהול שבמלהכן ייתכן ואבדו חלק מרישומי הזכויות לעמיתים.

  מסלולי הביטוח קרן הפנסיה לעובדי הדסה : 

  1. פנסיה מקיפה– העמיתים המבוטחים , הפעילים ,  זכאים לפנסיית זקנה, פנסיה במקרה של אובדן כושר עבודה (נכות) ופנסיה לשארי המבוטח והפנסיונר.
  2. פנסיית יסוד בלבד – המבוטחים זכאים לפנסיית זקנה, פנסיה לשארי גמלאי זקנה. במסלול זה אין רכיב ביטוח למקרה נכות ופטירה .

 מספר הטלפון של שירות לקוחות קרן הפנסיה הדסה , חייגו 6667* או 12226667 (למחייגים ממרכזיה)

איתור כספים אבודים בכל קרנות הפנסיה וחברות הביטוח . אם אתם עובדים טרם הפרישה , תוכלו להינות מתוספת לפנסיה החודשית שלכם הודות לשירות איתור כספים אבודים. על ידי כלים מתקדמים וידע מקצועי ניתן לגלות כספים אבודים בכל קרנות הפנסיה , חברות הביטוח בישראל ,קופות גמל וקרנות השתלמות.

אחת השאלות שאנשים שואלים את עצמם לפני הפנסיה , בכללם גם עמיתי קרן הפנסיה לעובדי הדסה היא כמה כסף יש לי בקרנות השתלמות. איתור כסף ישן בקרן השתלמות יכול להיות תוספת נאה לפנסיה או מענק חד פעמי פטור ממס הודות לותק בקרן.

בשנת 2015 שונה תקנון קרנות הוותיקות ויש לכך השפעה על זכויות עמיתים. עמית לקראת פרישה צריך להכיר את אופן החישוב ולוודא שהוא מקבל מקרן הפנסיה שלו את כל הפנסיה שמגיעה לרבות מענק שנים נוספות.

אתר הפנסיה של ישראל הנו אתר מידענות בנושא קרנות פנסיה וייעוץ פנסיוני אובייקטיבי! ניתן לפנות אלינו לקבלת שירות של תכנון פיננסי אובייקטיבי או הפניה ליועץ פנסיוני ברישיון משרד האוצר

[si-contact-form form='1']