בדיקת ביטוחים בחברות ביטוח

בדיקת ביטוחים חישוב פנסיה

חישוב ובדיקה זכויות בחיסכון פנסיוני ! בדיקת דוח תשלומים לפנסיה ביטוחי מנהלים וקרן השתלמות. חלק מאתגרי החיסכון הפנסיוני בעשור הנוכחי ועם הפנים לשנת 2020 הוא שמירה על הכספים , איתור כסף אבוד לפי תעודת זהות וביצוע ביקורת שנתית על ההפקדות בחברת הביטוח . שירות חדש של אתר הפנסיה הישראלי יסייע לכם לבצע בדיקת ביטוחים חישוב פנסיה על מנת לוודא שקבלת מלוא הכספים מחברת הביטוח 


חישוב פנסיה , טעות בחישוב פנסיה , בדיקת פנסיה

בדיקת ביטוחים בחברות ביטוח

אתר calcalist מגלה מבוטחים שקבלו נתונים סותרים אודות מוצרי הביטוח שלהם . פרסום זה מצטרף לפרסומים וכתבות על טעויות בחיסכון הפנסיוני של כולנו אתר הפנסיה של ישראל מציע לכם לבצע בדיקת פנסיה חודשית וחישוב ביטוחים לפני ואחרי יציאה לגמלאות. החישוב נעשה במקביל לחישוב בחברת הביטוח ומטרתו לוודא שאתם מקבלים את הפנסיה החודשית או את החיסכון שצברתם בצורה שלמה ללא טעויות חישוב . 

 

בדיקת ביטוחים בחברות ביטוח


תנו למומחים של אתר הפנסיה של ישראל לבצע בדיקת פוליסות שתראה האם אתם מקבלים את מלוא זכויות החיסכון שלכם 


לה יש טעויות בחישוב חיסכון ? חברות הביטוח פנסיה גמל השתלמות מנהלות את הכספים שלנו באמצעות מערכות מחשב מורכבות . כאשר הכסף מגיע ליחידות החישוב לרוב לא נמצא בו טעויות . מרבית הטעויות בחישוב החיסכון הפנסיוני ובקצבה חודשית לפנסיונר נובעת מחישובי ביניים וזקיפת תשלומים שגויה בדרך הארוכה שעושה הכסף מרגע התשלום על ידי המעסיק או העצמאי עד לחשבון הספיציפי. 

טעויות נוספות נובעות מגביית דמי ניהול גבוהים מהדיווח , הצמדת הפוליסה שלא לפי תנאי ההסכם בין המובטח לחברת הביטוח וחישוב שגוי של גיל הפרישה מה שיכול להוסיף לפנסיה כ 5% הודות לדיוק בתחילת משיכת הפנסיה והקצבה . המומחים של אתר הפנסיה של ישראל יבצעו עבורכם בדיקת ביטוחים משולבת באיתור כסף אבוד וחיסכון בכפל ביטוחים מיותר . 

  • בדיקת תשלומים מפורטת החל מיום תחילת הפוליסה ! שחזור כל ההפקדות והשוואה לתשלומים הקיימים בחברת הביטוח !  
  • חיוב הפוליסה בעמלות ודמי ניהול מעבר לחוק או מעבר לסיכום עם המבוטח חישוב פנסיית 
  • זקנה על ידי טבלאות שגויות. טעות טבלאות אלו גורמות להפסדים כבדים בפנסיה
  • הפרשת  פרמיות לביטוח חיים על אף סיכום שונה מול המבוטח
  • העברת כספי חיסכון שהופקדו לפוליסת ביטוח מנהלים לפוליסת ביטוח של מבוטח אחר
  • ניהול מאזן תשלומים לקוי בפוליסה חישוב ריבית שגויה בפוליסה מבטיחת תשואה חישוב ידני שגוי בפוליסות ביטוחי מנהלים ישנים ופוליסות צמודות מדד

 לבדיקת ביטוח מנהלים השאירו פרטים ליועץ מקצועי ואנו נחזור אליכם תוך יום עסקים לכל היותר 

  [si-contact-form form='3']

איך בודקים טעויות בחברות ביטוח איך מחשבים חיסכון ? 

 

באמצעות ניסיון מקצועי וכלים שפתחנו , המתבססים על מקרים רבים של בדיקת פוליסות  , בדיקת חישובי פוליסה ותכונה מיוחדת שפתחנו לצורך הנושא , אנו מבצעים חישוב מקביל לזה המתבצע בחברת הביטוח . 

באמצעות השוואת תנאי הפוליסה וההצעה לביטוח עליה חתמתם , נוודא שאתם מקבלים מחברת הביטוח את התנאים אליה התחיבה  , שכל הפרטים האישיים שלכם  , שקריטיים לחישוב הפוליסה בוצעו נכון והכי חשוב שלכ התשלומים שלכם , התשלומים שאתם ו/או המעסיק שלמתם לחברת הביטוח קרנות ההשתלמות פנסיה וגמל , אכן נזקפים לזכותכם .