ערעור על החלטת ביטוח לאומי

מדריך לערעור על החלטת ביטוח לאומי

 

ערעור על החלטת ביטוח לאומי

מרכז מידע לנושא ביטוח לאומי

מדריך לערעור על החלטת ביטוח לאומי

מדריך לערעור על החלטת ביטוח לאומי

להחלטות הביטוח הלאומי שינה משמעות כלכלית כבדת משקל על חיי מי שמגיש תביעה לביטוח לאומי. לצד החלטות של ועדות ביטוח לאומי או ביקורות ביטוח לאומי בבתי מבוטחים המקבלים קצבה מביטוח לאומי ניתן להגיש ערעור על החלטת ביטוח לאומי. הגשת הערעור צריכה להיות מדוקדקת ונכונה על פי כל הכללים הנכונים הנהוגים במוסד לביטוח לאומי על מנת לזכות בערעור וזו הסיבה שכדאי להתייעץ עם איש מקצוע וקבל הצעת מחיר ממרכזים למימוש זכויות רפואיות כגון חברת לבנת פורן , זכותי למימוש זכויות רפואיות או עורכי דין המתמחים בנוהלי הגשת ערעור על החלטת ביטוח לאומי.

החלטות המוסד לביטוח לאומי אי כושר ונכות האם כדאי לערער 

בשנת 2019 ניתן לציין מספר שיקולים חשובים האם לערער על החלטת ועדה רפואית של ביטוח לאומי .  השיקולים הם כבדי משקל שכן הביטוח הלאומי רשאי להרע החלטות קודמות שלו ואז בבחינת תפסת מרובה לא תפסת והדרך להתנהלות ארוכת שנים בבתי משפט היא קצרה.

יש לנתח כל מקרה של הגשת תביעה לדיון נוסף , עוד לפני הגשת שיפור קצבאות בגלל החמרת מצב , ולהביט מבעד לאינטרס האישי שלך . האם באמת ניתן להוציא עוד כסף מביטוח לאומי ? האם כדאי להמתין לבניית תיק רפואי טוב יותר מזה הקיים כיום ?  בעיקר חשוב להכיר היטב את ספר הליקויים של ביטוח ולבחון באמצעות חברה למימוש זכויות או עורך דין מומחה לביטוח לתביעות ביטוח לאומי אלו סעיפים בספר הליקויים של ביטוח לאומי לא באו לידי ביטוי בהחלטת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי .

 

מי יכול לערער על החלטת ביטוח לאומי 

מי שנקבע לו פחות מ-80% נכות רפואית

היכן מגישים ערעור על החלטות המוסד לביטוח לאומי

את הערעור יש להגיש לסניף הביטוח הלאומי במקום המגורים של התובע בכתב ובצירוף נימוקים

זמן הערעור מרגע קבלת החלטת כתובה  הוא 60 יום בלבד ויש לנצל אותם להכנת ערעור מקצועי לביטוח לאמי

ערעור על החלטת הוועדות הרפואיות – ועדה רפואית לעררים – נכות כללית

  • ערעור על אחוז הנכות הרפואית
  • ערר על דרגת אי הכושר

טופס ערעור וועדה רפואית המוסד ביטוח לאומי 

להורדת טופס ערעור ביטוח לאומי לחצו כאן טופס ערעור על החלטת ביטוח לאומי

[si-contact-form form='1']

ערעור על החלטת ביטוח לאומי – מדריך להגשת ערעור על החלטת ביטוח לאומי נכות כללית אי כושר כיצד ניתן לערער טופס ערעור ועדה רפואית ביטוח לאומי מדריך ביטוח לאומי