קרן פנסיה מבטחים

קרן פנסיה מבטחים

מידע אודות קרן פנסיה מבטחיםבמהלך שנת 2004 בוצע על ידי המנהלים המיוחדים הליך מכירה של קרנות הפנסיה הוותיקות . קרן מבטחים החדשה , קרן ההמשך הגדולה מבין קרנות הפנסיה שהיו בבעלות הוותיקות נרכשה על ידי מנורה ביטוח והפכה להיות קרן הפנסיה מנורה מבטחים החדשה.

קרן פנסיה מנורה מבטחים (חדשה) קרן פנסיה מבטחים ( ותיקה )
בעלים  מנורה מבטחים ביטוח  המדינה באמצעות עמיתים
מנכ"ל מיכאל קלמן  מנכ"ל מנורה מבטחים

מנכל קרן מבטחים גיא קריגר

מנהל מיוחד אפי סנדרוב
טלפון  9699*  6667* או 12226667 (ממרכזיה) להתקשרות מחו"ל 97239298536+
כתובת  מגדל משה אביב רמת גן ת.ד 3507 רמת גן 5213603 יד חרוצים 12, קומת קרקע, מגדלי קרסו, תל אביב
אתר אינטרנט  אתר אינטרנט מנורה מבטחים   אתר אינטרנט מבטחים הותיקה

 

על הקרן הוותיקה בניהול עמיתים

מבטחים מוסד לביטוח סוציאלי של העובדים בע"מ (בניהול מיוחד) היא קרן הפנסיה הותיקה הגדולה בישראל. הקרן נוסדה בשנת 1949. בנוסף הקרן מפעילה גם קופת גמל. בקופה כספי קרן דמי מחלה והשלמה לדמי פגיעה בעבודה.

הקרן החדשה שנמכרה בשנת 2004

באמצעות מכרז בין חברות הביטוח בישראל רכשה חברת מנורה את הקרן הגדולה ביותר. מתי היא הוקמה?. בשנת 1995 הוכרז על הפסקת קבלת חברים חדשה לקרן מבטחים שהוקמה בסמוך לקום המדינה. הקרנות עברו למודל של צבירת כסף במקום זכויות צמודות לשכר. עם הפרטת קרנות הפנסיה רכשה מנורה את הקרן בסכום שיא של כ 700 מיליון שח.

רשימת קרנות הפנסיה בישראל

עם השנים נסגרו ונפתחו קרנות פנסיה מקיפות חדשות וכן קרנות כלליות. לאור השינויים בשוק הביטוח הפנסיוני בישראל בוצע מיזוג של קרנות פנסיה, עמיתים הועברו ונקלטו בקרנות אחרות. אחת הסיבות היא עלויות התפעול שיש לחברת הניהול. זו מרוויחה וגובה כספים קר באמצעות דמי ניהול. כל יתר הכספים בקרן שייכים לעמיתים ומהם משולמים דמי תביעות נכות, קצבאות שארים וזקנה.

אינפיניטי פנסיה מקיפה
אלטשולר שחם פנסיה מקיפה
הפניקס פנסיה מקיפה
הראל פנסיה
כלל פנסיה
מגדל מקפת אישית
מור פנסיה מקיפה
מיטב פנסיה מקיפה
מנורה מבטחים פנסיה