ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

הנה יוצאים לבלות לטייל ולשמוח במגוון אטרקציות ברחבי הארץ. תכננו את הטיול או יום יום כיף לכל המשפחה. אבל מי ישלם על הבילוי ? איך נחסוך?. באמצעות ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות רשימת הטבות בכרטיס אשראי אזור אישי בתי קולנוע מופעים פארקים פסטיבלים פירוט חיובים 2024. לקראת קיץ 2024 רעננו את ההטבות המבצעים וההנחות.

ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

קופונים מבצעים ויזה כאל הטבות 1+1 אטרקציות אתרי קניות בילויים מסעדות

אז איך תרצו לבלות את החופשה שלכם?. פארק מים ? גן חיות או בילוי משפחתי באחת האטרקציות המשפחתיות לקיץ 2024 . מה שבטוח שאתם לא חייבם לשלם את המחיר המלא. חיפוש מהיר באתרי ההטבות של חברות האשראי מעלה שניתן לחסוך מאות שקלים בבילוי עם הילדים. אז בואו נראה חלק מההטבות לבעלי כרטיס אשראי ויזה.

ויזה כאל אטרקציות ושלל הטבות והנחות לפי אתר ההטבות של חברת האשראי. תוקף המבצעים לפי אתר החברה.

מודעות גוגל




עוד באתר  –  כמה נשים מרוויחות באמת ?

 

 אזור אישי הטבות בכרטיס אשראי בכרטיס ויזה אשראי הנחות מבצעים 

מאפה נאמן איזה מבצע יש?. 2 חלות + עוגת קראנץ + מארז עוגיות ב 69 ₪ במקום 90 ₪

החלקה על הקרח היכל הקרח חולון החל מ- 52 ₪ ויזה 1+1 

למרות שמדינת ישראל היא  אחת המדינות החמות במזרח התיכון הישראלים אוהבים לגלוש על הקרח. אז אם אתם השנה לא יוצאים לחופשת סקי ועכשיו ממש מתחיל הקיץ, מתאנו לכם הטבה כרטיסים בהנחה להיכל הקרח בחולון. מה ההטבה באתר ההטבות ויזה?.  מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה החל מ 52 שח וכרטיס משפחתי כרטיס משפחתי ל 4 אנשים עבור 45 דקות  במחיר 179 שח. בנוסף להטבות נוספות.


אין כמו פארק מים מימדיון ויזה כאל מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה

מי לא אוהב מגלשות מים, בריכות ושלל אטרקציות בין הבריכות?. בפארק המים מימדיון בתל אביב תתחיל הפעילות בתאריך: 01.06.2024. ואיזו הנחה יש לנו בויזה?. כניסה במחיר מבצע של 99 שח בלבד במקום 152 שח. נכון לא מדובר במבצע  מימדיון 1+1 ויזה כאל אבל בהחלט אחד כזה שחוסך המון כסף בבילוי בחופש הגדול באטרקציות במרכז. 

פארק המים GREAT SHAPE נשר החל מ- 59 שח במקום 80 שח מבצעים בויזה 

גם לצפון ועיר נשר יש פארק מים. אבל למה לשלם את המחיר המלא אם יש לכם הטבה באמצעות כרטיס אשראי. מדובר באטרקציה רטובה וכייפית לימי הקיץ והחופש הגדול. כמה חוסכים?. באתר חנות החוויות של כאל יש מספר הנחות. כמה תעלה כניסה ליחיד?. כרטיס כניסה אמצע שבוע תעלה 59 שח במקום 80 שח, בכפוף לתנאי הזכאות.


ממשיכים לבלות גן החיות הלימודי בחיפה החל מ- 36 שח במקום 49 שח

אם אתם באזור חיפה או אפילו מגיעים לבילוי באזור הכרמל ישנן שתי אטרקציות חשובות שתוכלו להנות מהן. הפעם נספר לכם על מבצע הנחה לאטרקציה חנות החוויות של Cal גן החיות הלימודי בחיפה, שנמצא בכתובת התשבי 124, חיפה ובו 96 סוגי בעלי חיים. אז מה המבצעים?.

מדובר בהטבה מסוג מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. גן החיות הלימודי חיפה כרטיס כניסה במחיר
36 שח 49 שח. כמה יעלה כרטיס משפחתי?.  גן החיות הלימודי חיפה כרטיס משפחתי 4 כניסות במחיר של 119 שח במקום 180 שח. כמה חסכנו?.  61 שח וזה בכלל לא מסובך. בילוי נעים.

גן החיות התנכי 1+1 ויזה כאל

בביקור באתר 15/12/2023 לא מצאנו הטבה. אולם כן מצאנו הטבה עם הנחה משמעותית. לאן?. גן החיות הלימודי בחיפה החל מ- 35 ₪ במקום 45 ₪. כמה תעלה כניסה משפחתית?. כרטיס משפחתי 4 כניסות 119 ₪. פשוט מעולה!

מוזיאון האשליות 69 שח במקום 99 שח

טוב זו כבר לא אשליה. ההטבה שמאפשרת 30 שח הנחה ( כמעט 30% ) בנמל תל אביב. מה הכתובת של מוזיאון האשליות?. מבנה 26 צפון, Yosef Yekuti'eli 6, תל אביב. אז אם אתם רוצים לממש הטבה שטומנת בחובה בילוי משפחתי – בהחלט שווה. ועוד עם הנחה במסגרת מוזיאון האשליות 1+1 ויזה כאל

עולם החרקים המופלא הנחות ויזה כאל 

BUGS WORLD עולם החרקים המופלא היא תערוכה נפלאה ומרתקת. באמצעות הטבה של ויזה כאל תוכלו לרכוש כרטיס במחיר 59 ₪ במקום 109 ₪. מתי זה קורה?. גם אחרי פסח, הקרוב ייפתח בארנה הרצליה מתחם שכולה מוקדש לעולמם המופלא של החרקים. המתחם הייחודי המשתרע על כ- 1500 מ"ר ישלב תערוכת הצגה ב 360° ומידע עשיר על עולם החרקים. חוויה רב חושית לכל המשפחה המשלבת התרגשות, דמיון ולימוד.

הנחות מבצעים חי פארק מוצקין 1+1 ויזה כאל

בגדול מדובר בהטבה מעולה. מה ההנחה?.החל מ – 39 ₪ במקום 55 ₪ כניסה לי פארק בקריית מוצקין. אלו הטבות נוספות יש באתר?. במסגרת כרטיס אשראי כאל הטבות כרטיס משפחתי ל 4 אנשים במחיר 145 שח במקום 210 שח.

איי ג'אמפ 1+1 ויזה כאל

i Jump ראשל"צ שעת קפיצה החל מ- 35 ₪.  מה במקום?. פארק טרמפולינות חדש, חדיש ומרענן המשתרע על 1,000 מ"ר של טרמפולינות, קפיצה למרחק, מתחם מחניים וקיר טיפוס המתנשא לגובה 15 מ`.

כתובת איי ג'אמפ  G city, הלח"י 4 ראשון לציון

כמה עולם הכניסה עם ההטבה בכרטיס אשראי?. החל מ 23  שח לכרטיס rollglider.

הטבות בצפון לונה פארק חיות וקוביות חי פארק מוצקין ב- 89 ₪ במקום 115 ₪

ההטבה?. 3 אטרקציות בכרטיס אחד.
האירוע בחול המועד?.  תערוכת מיצגים מרהיבים של חיות אקזוטיות מקוביות, גן החיות הגדול בצפון, מגוון מתחמי הרכבה מדליקים מקוביות ומיני לונה פארק.
תערוכת הקוביות ANIMAL PARADISE כוללת מעל 50 מיצגים

ראשון – חמישי : 9:00-18:00.
יום ו' וערבי חג: 9:00-15:00.
סגירת קופות שעה לפני סגירת הפארק. בכפוף לתנאי הזכאות באתר ההטבות.

 

חי פארק מוצקין 1+1 ויזה כאל מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה

אוהבים גני חיות?. בטח תאהבו לחסוך בדמי הכניסה לפארק היפה ששוכן בקריית מוצקין. כמה תוכלו לחסוך לפי סוג הכרטיס שתרכשו עם הטבה של ויזה כאל?. בכפוף לתנאים אלו מחירי המבצע.

כרטיס כניסה מבוגר במחיר 39 ₪ במקום 55 ₪
כמה עולה כניסה לילד?. כרטיס כניסה ילד 39 ₪ במקום 50 ₪
שתי הטבות בשתי אטרקציות כרטיס משולב – כניסה + לונה פארק במחיר 82 ₪ במקום 95 ₪
ההנחה הגדולה למשפחה כרטיס משפחתי ל4 במחיר 145 ₪ בלבד במקום 210 ₪

עכשיו קונים כחול לבן תומכים בעסקים בקו העימות 

באתר ההטבות של חברת האשראי ראיתי כמה הטבות שוות במיוחד. אבל מה מיוחד בהן?. תוכלו לרכוש מוצרים שממילא אתם צריכים וגם לתמולך בעסקים מאזור העוטף. מה יש לי להגיד על זה?. שתי הטבות טובות במיוחד!. אחת החנויות שמשכה את תשומת ליבי הייתה קניון עולם החי
בנתיבות. החנות מנתיבות מציעה שלל מבצעים, כולל משלוח לרחבי הארץ.

חי כיף ראשון לציון ב 32 ₪ במקום 50 ₪

חי כיף ראשון לציון מזמין אתכם לפגוש למעלה מ- 700 בעלי חיים, שחיים כאן בכיף ובשלווה !. בלב הטבע הפראי, שוכן לו חי כיף, מתחם של 40 דונם שקל ונוח להתמצא בו.

איך מקבלים את ההנחה לחי כיף ראשון לציון?.  עם סיום הרכישה באתר ישלח אליך קוד מימוש למייל ולטלפון הנייד, יש להציג קוד זה בקופות בית העסק. למה זה טוב ?. מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. תוקף לרכישה עד 31.12.23 ו/או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם.

אטרקציות במרכז לילדים שוברי הנחות בכרטיס אשראי

יוצאים לטייל במרכז?. רוצים לבלות עם הילדים ולשלם פחות?. קבלו שני מבצעים בויזה שיחסכו לכם המון כסף. במה מדובר?.

חי כיף ראשון לציון כרטיס ב- 32 ₪ במקום 50 ₪. מה במקום?  ראשון לציון-למעלה מ- 700 בעלי חיים, שחיים כאן בכיף ובשלווה.

סינמה סיטי קופון 1+1 לכרטיס לסרט מתנה ויזה אחד פלוס אחד

מה מקבלים ואיך חוסכים עשרות שקלים בבילוי בבתי קולנוע?. מורידים הטבת 1+1 מתנה ברכישת כרטיס רגיל בקולנוע, למחזיקי כרטיס עסקי לעובדי חברות. מה מקבלים בהטבה של ויזה כאל ?. ההטבה מעניקה כרטיס רגיל אחד במחיר רגיל בקופות הקולנוע (בסך 40 ₪) בכל ימות השבוע, כולל סופ"ש וחגים, וכרטיס נוסף לאותו הסרט ובאותו מועד כמו הכרטיס בראשון, בחינם. ההטבה תקפה בכל סניפי הרשת.

צופים וחוסכים ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלאנט

בכל שבוע עולים למסכים סרטים חדשים שכיף לראות בבתי הקולנוע. אבל מי אמר שחייבים לשלם את המחיר המלא?. צו השעה מורה על חיסכון ואם אנו יוצאים לסרט בואו נראה איזו הנחה מחכה לנו במסגרת מבצעי ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלאנט? באתר ההטבות מצאנו קופון שחוסך. קוד הטבה תמורת חוויה. 1+1 לסרט בפלאנט או רב חן.
ההטבה תקפה לכרטיסי כאל בלבד בכפוף לתנאים.

כרטיס שני מתנה ויזה כאל 1+1 יס פלאנט

הבילוי האולטימטיבי של המשפחות ובני הזוג בישראל. ההטבה ויזה כאל 1+1 יס פלאנט מאפשרת לחסוך כ 45 שח בכל בילוי.

שוברים דיגיטליים עם הנחות ויזה כאל הטבות הופעות

ובכן חברת האשראי מציעה לכם לבצע מגוון תשלומים באמצעות האפליקציה. מה מקבלים? שוברים דיגיטליים
משלמים מהנייד ונהנים מהנחות . לאן השובר תקף ? שוברים דיגיטליים במגוון רשתות במחירים מיוחדים באפליקציית כאל למימוש אישי או למתנה בתוספת ברכה אישית.

ויזה כאל שירות לקוחות שעות פעילות

03-5723666. מתי המוקד פעיל ?  24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ויזה כאל הטבות הופעות

למה לשלם בכרטיס אשראי?. הנה כמה סיבות טובות

כרטיסי האשראי מאפשרים למשתמש לקבל תקופת דחייה בין ביצוע הרכישה לבין ביצוע התשלום. בניגוד לכרטיס חיוב או מזומן, שבשניהם ההוצאה מיידית.