הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון

מודעות גוגל

אתר הפנסיה של ישראל

אתר הפנסיה של ישראל ! מידע אובייקטיבי על עולם הפנסיה בישראל , החזרי מס הכנסה לשכירים וביטוח לאומי. המידע באתר נכתב על ידי אנשי מקצוע באופן אובייקטיבי וללא משוא פנים . במידה ומצאתם טעות בתכנים פנו אלינו ואנו נפעל לתקנה בהקדם. אין לראות בכתבות באתר ייעוץ מקצועי כמתחייב בחוק

מודעות גוגל

הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון שעות פעילות

אתם גולשים באתר הפנסיה של ישראל האתר הישראלי האובייקטיבי למידענות פנסיונית עמוד זה עוסק במידע על הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון

הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון  

בשנת 2004 הראל ביטוח לא רכשה המדינה קרן פנסיה ותיקה והחלה לפתח את ענף הפנסיה באמצעות רכישות של קרן הפנסיה גלעד , קרנות הפנסיה של מנוף ועל ידי הקמת זרוע לשיווק פנסיה באמצעות סוכני הביטוח של הקבוצה. כיום הראל פנסיה הוא מותג פנסיוני מוכר ונחשב לאחד המובילים בענף.

בשנת 2007 הראל רכשה את קרן הפנסיה "גילעד" שנהלה אז כ-1.5 מליארד שקל  ושלמה בתמורה 100 מיליון שקל . טרם המכירה הקרן נמצאה בבעלות בבעלות העמיתים בקרן הפנסיה גילעד הוותיקה.

הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון 

מצאתם טעות - דווחו לנו בעמוד צור קשר ונפעל לתקן בהקדם

  • הראל פנסיה שירות לקוחות טלפון - 03-7549898
  • הראל פנסיה  פקס 03-7348048
  • שעות פעילות מוקד טלפוני הראל פנסיה שירות לקוחות ימים ראשון - חמישי מ 08:00 עד 16:00
  • הראל פנסיה מוקד לקוחות רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גןימים ראשון עד חמישי בשעות 8:30-16:00

הראל פנסיה טפסים להורדה

באתר הראל פנסיה ניתן להוריד טפסים שימושיים לאחר הקלדת תעודת זהות וכתובת דואר אלקטרוני . באתר ניתן לאתר את הטפסים בקלות ובין היתר את הטפסים

טופס בקשה למשיכת כספים - קופת גמל למשרתי הקבע קרנות פנסיה
טופס בקשה למשיכת כספים מקרן הפנסיה - הראל פנסיה / הראל פנסיה כללית קרנות פנסיה
טופס בקשה למשיכת כספים של מבוטח שנפטר מקרן הפנסיה - הראל פנסיה ו/או הראל פנסיה כללית

חשוב לזכור שקרן פנסיה חדשה היא מוצר שמשרד האוצר דוחף ומעודד בעיקר ברמות השכר הנמוכות או כשילוב פנסיוני יחד עם ביטוח מנהלים. תשואות קרנות הפנסיה מפורסמות באתר פנסיה נט של משרד האוצר

טיפים להגדלת החיסכון בקרן פנסיה חדשה

העמית החוסך נפגש עם מוקד שירות לקוחות הראל פנסיה בעת אירוע כגון פרישה מעבודה או תביעה לקרן פנסיה. בפועל קרן הפנסיה משרתת את העמיתים ביתר ימות השנה בניהול כספי החיסכון , ביטוח שאירים  , ביטוח נכות וניהול ההשקעות של קרן הפנסיה.

שירותים אלו כרוכים בעלות הנקראים דמי ניהול בקרן פנסיה וככל שהם יותר נמוכים , העמית החוסך בקרן פנסיה משלם פחות עמלות , הוא מגדיל את החיסכון ומקטין את סכומי הריסק שאירים אותו הוא משלם על ידי הקטנת הסכום בסיכון.

ניתן להגדיל את החיסכון בקרן פנסיה חדשה על ידי ביצוע הצעדים הבאים באמצעות סוכן הביטוח או יועץ פנסיוני אובייקטיבי :

  • הקטנת דמי ניהול מהפרמיה השוטפת
  • הקטנת דמי ניהול מהחיסכון המצטבר
  • התאמת מסלול ההשקעה של כספי החיסכון בקרן הפנסיה
  • בדיקת מסלול הביטוח בקרן הפנסיה כך שיתאים לצורכי החוסך באמצעות ויתור על שאירים , הגדלה של אחוז הנכות והתאמת אחוז השאירים לפי מסלולי הביטוח בתקנון קרן הפנסיה

אתר קרנות הפנסיה של ישראל

שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה טלפונים לקבל שירות בקרן הפנסיה מנורה מבטחים , פקס מבטחים וסניפים לשירות קלחות אישי ברחבי הארץ של קרן הפנסיה הגדולה בישראל. טיפים להגדלת החיסכון הפנסיוני בקרן פנסיה באתר האינטרנט של קרנות הפנסיה בישראל

רשימת קרנות הפנסיה של ישראל

                          רשימת קרנות הפנסיה של ישראל עיבוד תמונה infopens