איתור כספי פנסיה ביטוח קופת גמל

איתור כספי פנסיה ביטוח קופת גמל

שירות מקצועי פרטי להשבת כספים אבודים דוח מלא 29 שח ! 

איתור כספי פנסיה שירות פרטי של אתר הפנסיה הישראלי ! 10 שנים בשירות הציבור

על מנת למצוא ולאתר כספי פנסיה אבודים נדרש ניסיון מקצועי ומוחים בתחום איתור כספי פנסיה. המומחיות נרכשת לאחר שנים של עבודה הן בקרנות והן בשירות לקוחות המבקשים לאתר כספי פנסיה אבודים. 

המומחים של אתר פנסיה יוכלו לסייע לך לבצע איתור כספי פנסיה שלך , כספי ירושה ולמעשה כל כסף אבוד במדינת ישראל , בחברות הביטוח ,קרנות הפנסיה והבנקים. 

אילו כספים ניתן לאתר באמצעות הר הביטוחים כסף אבוד 

באמצעות השירות שהאתר מעניק ניתן לאתר כספי קופת גמל ישנה , ביטוחים ישנים עם חיסכון  , ביטוח בריאות , ביטוח תאונות אישיות , קרנות השתלמות וקרנות עם כספי פיצויים ישנים. חשוב מאד לציין שתקנות חדשות משנת 2018 משייכות את כספי הפיצויים לעובד באופן אוטומטי למעט סנקציות פליליות . זו ההזדמנות שלכם למצוא כספי פיצויים ישנים . 

איתור ירושות של הורים כספי חיסכון ירושות  

חלק לא מבוטל מ 30 מילארד שקל כסף רשום בבנקים ביטוח פנסיה גמל מלווה מדינה וקרנות השתלמות שייכות לאנשים שנפטרו אך יורשיהם טרם אותרו. יש לבצע חיפוש יסודי של כספים אלו על מנת שאתם, היורשים תוכלו לקבל אותם לידכם ולהינות מכספי ירושה אבודים . 

תשלום עבור איתור כספים איתור ירושות


תשלום עבור איתור כספים עבורך

 


שאלות ותשובות לאיתור כסף אבוד שירות און ליין 

 

  1. מתי מקישים את פרטי הלקוח לאיתור כסף אבוד  – לאחר התשלום המאובטח תועברו לעמוד קבלת פרטים
  2. תוך כמה זמן מבוצע השירות ?  אנו מבצעים את השירות תוך 24 שעות מרגע התשלום . לרוב השירות מבוצע תוך שעה  . 
  3. האם אני צריך לשלם אחוזים על הכסף שתמצאו ? לא . התשלום הוא עבור השירות בלבד . אתר הפנסיה השיראלי פתח שירות איתור כספים ממוחשב ויעיל במחיר בגובה העיניים .