איך לבחור קרן פנסיה

איך לבחור קרן פנסיה 2023 החיסכון הפנסיוני שלך איך חוסכים יותר כסף 

זה לא פשוט אך בהחלט אפשרי. מה בכתבה?. מדריך בחירת קרן פנסיה נכונה המתאימה לצורכי החוסך. בפועל הצרכן מתמודד עם השאלה איך לבחור קרן פנסיה שתענה על צורכי הביטוח והחיסכון שלו במאמר הנוכחי נציג מספר כללים שיסייעו לחוסך להחליט איך לבחור קרן פנסיה .

 המסלולים התשואות והמאזן האקטוארי איך לבחור קרן פנסיה 2023


מסלול ביטוח נכון למקרה פטירה ונכות מלאה

 קרן הפנסיה מכסה את העמיתים במקרה פטירה ובמקרה של נכות מעבודה. לכן כאשר בוחרים קרן פנסיה יש לבחור מסלול ביטוח שיעניק למשפחה את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר ולמבוטח את הכיסוי הטוב ביותר למקרה של נכות. בחלק מקרנות הפנסיה פועלים מסלולי ביטוח ייחודיים המאפשרים הרחבת הכיסוי הביטוחי והתאמה למקרים מיוחדים כגון כיסוי לשאר נבחר או לילדים עם צרכים מיוחדים.

דמי ניהול – הנחות בדמי ניהול והנחות

בבחירת קרן פנסיה יש לתת את הדעת על דמי הניהול שגובה הקרן. דמי הניהול נתונים למו"מ בין הצרכן לקרן הפנסיה ובין הצרכן לסוכן הביטוח. הוזלת דמי הניהול שגובה קרן הפנסיה תאפשר הגדלת החיסכון באופן ניכר והגדלת הפנסיה בגיל פרישה. 

ביצוע הקרן

תשואה לאורך וזמן וניהול כספי עמיתים – נתוני התשואה שהשיגה הקרן לעמיתיה ואת הסיכון שנטלה על מנת להשיג את התשואה. ניתוח זה הוא על פי רוב תחום פעילות של יועצים. ניתן לבצע השוואה בין השגי הקרנות באמצעות תוכנות מתקדמות.

ביטוח משנה ויתרון לגודל

בקרן פנסיה העמיתים מבטחים האחד את השני. בקרנות הקטנות נהוג לרכוש ביטוח משנה לקרן ולהעביר את מרבית האחריות הביטוחית מהעמיתים לחברת ביטוח. בכל מקרה החוסך צריך לברר את מול המשווק האם לקרן הפנסיה שלו יש ביטוח משנה. קרנות פנסיה קטנות ללא אלמנט של ביטוח משנה נחשבות נחותות מבחינה ניהול כספי העמיתים.

שירות לקוחות בקרן הפנסיה

בהעדר קריטריון ברור לשירות הלקוחות בקרן הפנסיה רצוי להרים טלפון למחלקת שירות הלקוחות של קרן הפנסיה ולבדוק את אופי התשובות של מחלקת השירות ( לא של המכירות ) , את זמני ההמתנה לפניה ואת אדיבות המוקדנים. 

מסמך השוואה איך לבחור קרן פנסיה  

איך לבחור קרן פנסיה. מסמך השוואה פשוט לשימוש חופשי.    לחצו כאן והורידו את המסמך למחשב האישי . לייעוץ אישי , איך לבחור קרן פנסיה ניתן להשאיר פרטים באתר.

למחשבון הפנסיה לחצו כאן  

 MAX פורטל האשראי של ישראל  

[si-contact-form form='1']